Karmany. Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hei Har problemer med mitt nye Z-5500 som kom for noen timer siden. Jeg får ikke lyd på alle høytalerene Ledningene som følger med er grøn, svart og oransje. Men jeg har kun grønn, rosa og blå (de vanlige) bakpå PC'n, så what to do? Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Du må nok bare rokke om på ledningene Hadde samme anlegget og samme problemet. Men husker dessverre ikke hvilken rekkefølge de skal stå i. Så du får prøve deg litt fram. Også må du huske å sette lyd-innstillingene på 5.1 Surround Vil tro det skal løse problemet ditt. Lenke til kommentar
KoR Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 beste er å bruke optisk hvis du har det på lydkortet. fleste nye stasjonære og de beste bærebare har det Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Har ikke det nei. Lydkort på HK. Tror det skal funke sånn ok nå, mangler bare lyd i en høytaler Lenke til kommentar
sipe1 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg har også problemer med mitt nyinnkjøpte Z-5500. Når jeg går inn på kontrollpanelet på Realtek får jeg følgende bilde (se vedlegg) som viser at de to fremre sidehøyttalerne er deaktivert. Jeg har en helt ny PC med Windows 7 og de 3 fargede pluggene (6 channels direct) stemmer med der jeg putter dem inn i PC-en, nemlig Gul, Svart og Grønn. En her skriver at det er bedre å bruke Optisk, men hva slags utstyr trenger man for å bruke dette? Legger ved et par bilder av koblingene samt et skjermbilde som viser Realtek med de to fremre høyttalerne deaktivert. Håper på hjelp. Lenke til kommentar
steros Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg har en helt ny PC med Windows 7 og de 3 fargede pluggene (6 channels direct) stemmer med der jeg putter dem inn i PC-en, nemlig Gul, Svart og Grønn. Ut i fra bildet, stemmer det ikke. Den grønne ledningen skal i den grønne i midten, rett over den svarte du allerede har plugget inn. Slik: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå