Gjest Gjest Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 La oss si at du er i en vennegjeng/vennekrets som du bruker endel av fritiden din på. Samtidig har du en venninne som kun kjenner denne gjengen gjennom deg. Hvordan ville du reagert på at denne venninnen hadde hatt sex/ons med opp til flere av dine venner? Bare jeg som synes det er litt flaut på en måte? Ikke nødvendigvis pga sjalusi, men heller det at hun sex/flørter med flere av mine venner gir ut litt dårlige signaler, og siden det er min venninne trekker setter det meg i et dårlig lys. Jeg tenker ikke på om hun f.eks blir forelsket i en venn eller noe sånt, men om hun f.eks har ons med 4-5 relativt gode venner av deg og roter med 3 ganger så mange. Er jeg helt på jorde eller er det litt sært? Lenke til kommentar
dkny Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ja, det er jo litt sært, men virker jo ikke som kompisene dine har noe imot det, og de tar det vel ikke så seriøst. Du er nok den som tenker mest på det av dere, siden det er din venninne. Tullesvar: Og hvis 1 har kyssesyken/herpes/annen drit, så vet dere automatisk at alle har det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Spørsmålet er om du burde bry deg. Og svaret er selvsagt nei. Det har ingenting å si om noe er sært, bare man ikke bryr seg. Live and let live, kompis. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 lukter vennefelle og en som er misunnelig her :O men alltid kos med ei felles tøs i vennegjengen <3 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hehe, dette er ikke noe som har skjedd, bare lurte på om jeg er veldig sær som reagerer på slikt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hadde ei sånn ei eksveninne, hun ble stemplet som en hore og samboeren min likte ikke at vi var sammen da han var redd for at hun påvirket meg eller noe. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Ganske sær tråd, hvis dette ikke har skjedd. Sånn utenom det, så er det ikke noe å tenke nevneverdig over. Endret 10. september 2010 av Lekr Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Ikke noe du trenger å bry deg om. Hun risikerer å bli stemplet som en vandrende sædbank, men det står da fullt og helt på henne. Det kan dog bli dårlig stemning innad i gjengen hvis det blir sjalusi pga det. Da kan noen rette sinnet sitt mot deg. Endret 10. september 2010 av McBitch Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hadde ei sånn ei eksveninne, hun ble stemplet som en hore og samboeren min likte ikke at vi var sammen da han var redd for at hun påvirket meg eller noe. Smitter det, altså? Litt som homofili, liksom? 5 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ja tydligvis Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Såfremt jenta er singel ser jeg virkelig ikke problemet. La henne få gjøre som hun vil, jeg skjønner ikke hvorfor folk er så opptatt av å stemple single jenter som knuller rundt som horer. Så lenge de ikke er i et forhold får det da være opp til dem selv å bestemme over seksuallivet sitt. Hvis de derimot knuller rundt når de er i et forhold, bak ryggen til typen, blir situasjonen en helt annen. Endret 11. september 2010 av Kalinken Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Såfremt jenta er singel ser jeg virkelig ikke problemet. La henne få gjøre som hun vil, jeg skjønner ikke hvorfor folk er så opptatt av å stemple single jenter som knuller rundt som horer. Så lenge de ikke er i et forhold får det da være opp til dem selv å bestemme over seksuallivet sitt. Hvis de derimot knuller rundt når de er i et forhold, bak ryggen til typen, blir situasjonen en helt annen. Knuller hun flere i vennegjengen din kan det bli drama. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ja, men det kan det også bli hvis han bare tar henne med seg på et vors og flere av vennene er interessert i henne. Det er ikke noe godt argument mot å ta for seg seksuelt, det er et argument for at venner ikke skal slåss om samme jente. Man trenger ikke ha sex med en jente for at rivalisering skal finne sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå