Gå til innhold

Hvilken maske liker dere best av disse to?


illiun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, slapp av litt da. Det er jo mest naturlig å poste dette på mov, som tross alt handler om klær i stor grad. Så vidt jeg vet er det ikke en egen utkledningsdel på diskusjon. no, så hvor ellers skulle han postet?

 

 

Jeg likte nr. 1 best, og syns forøvrig de var dritkule begge to. Hadde digget en sånn i mine yngre dager :)

 

Edit: Leif.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Nr.1 så best ut syntes jeg men har sett mye bedre også da, enkelte folk er jo heeelt syke på å lage sånne. Men vis du får en litt billigere så skjønner jeg godt at du tar en selv om den ikke nødvendigvis er perfekt. Så vil jeg bare også nevne at dette må jo være ett fantastisk praktisk halloween/fest kostyme. Ikke masse dilldall og sminke, bare dra på en maske og eventuelt hansken og du er awesome and good to go!

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Nr.1 så best ut syntes jeg men har sett mye bedre også da, enkelte folk er jo heeelt syke på å lage sånne. Men vis du får en litt billigere så skjønner jeg godt at du tar en selv om den ikke nødvendigvis er perfekt. Så vil jeg bare også nevne at dette må jo være ett fantastisk praktisk halloween/fest kostyme. Ikke masse dilldall og sminke, bare dra på en maske og eventuelt hansken og du er awesome and good to go!

vet du om noen som selger sånne som er mye bedre?

Lenke til kommentar

Kontakt NISS. De har en egen linje for spesial effekt make-up. Det kan hende de kan få til noe.

Drev mye med FX make-up da jeg var yngre (fikk noen kommentarer på Kanebo-pudderet jeg hadde liggende på rommet ...) og lagde faktisk en Freddy Krueger-maske til en kamerat for Halloween, så det er også mulig å gjøre det selv. Du må uansett kjøpe en del utstyr for å lime på masken og sminke bort kantene.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...