Pysj Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Den populære telefonen kommer i to nye farger. Les mer Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Tja hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Fordi Canon/Nikon-folket sier at én farge er nok. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): (Kanskje en litt intern spøk for oss som også bruker akam-delen av forumet) Endret 9. september 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) - Endret 9. september 2010 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) "Hittil har HTCs Desire kun vært tilgjengelig i sort/grå." Wtf? Min Desire er brun/lysebrun, ikke "sort og grå"... Forøvrig sier bildegalleriet dere linker til at det er "White Desire and Silver Wildfire" Endret 9. september 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg har da både en sort og en sølv Desire, og IKKE den brune som er vanlig i Norge. Men den hvite har jeg ikke sett før... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Noe må de gjøre for å få oppmerksomheten bort ifra at de ikke klarer å få tak i nok skjermer Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Desire leveres nå med S-LCD siden Samsung ikke klarte å produsere nok AMOLED til Desire i tillegg til sine egne Galaxy S. S-LCD er det såvidt jeg vet ingen mangel på per i dag. Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Så ikke ut som hvit var en passende farge på denne ellers pene telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg