RASSPIKK Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hvis noen trenger tullebruker kan de sende meg en pm. jeg mekker det meste. 1 Lenke til kommentar
RASSPIKK Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 en briker til og tulle med, ikkesant? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 vanskelig å lage en selv er det ikke? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 1. Det er ulovlig med mer enn en bruker på forumet. 2. Hvis det var lov, hva er det du gjør som er så spesielt? Alle vet hvordan man lager en bruker. Lenke til kommentar
RASSPIKK Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Jeg har kontakter, bare og sende pm 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg har kontakter, bare og sende pm Når vi venter på at tråden blir sperret, så ble jeg veldig nyskjerrig, hvilke kontakter har du? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Beklager, men RASSPIKK er ikke tilgjengelig for videre kommentarer. Som mange har påpekt er det ikke tillatt med mer enn én bruker, noe RASSPIKK valgte å ignorere. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg