aklla Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Noe aktivitet her for tiden da? Selv satser jeg på isdykking snart 1 Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Litt mindre dykking for tiden. Feiger ut når temperaturmåleren viser rundt 15 blå. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Litt mindre dykking for tiden. Feiger ut når temperaturmåleren viser rundt 15 blå. Er ikke 15 blå under vann da 3 Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Men når man kommer opp så fryser man jo på seg ukjente sykdommer :o brrr... :/ 1 Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Men har fått investert i tørrhansker. Ikke brukt de enda så jeg er litt spent på hvordan det blir. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Noe aktivitet her for tiden da? Selv satser jeg på isdykking snart Oi! Håpe du har kamera og i så fall deler bildene med oss... :-) Har just tatt open water selv, håper jeg snart får tatt advanced ned til 30. Noen som vet hva det koster? Så lurer jeg på; er det noen spesielt bra steder å dykke i Bergensområdet? Helst ikke under 20m.... Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Tror jeg betalte 2500 for AOWD. Dyrt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Mnjaa.. open water koster jo 3000 bare for bare for bøker og kurs, gjør det ikke? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Oi! Håpe du har kamera og i så fall deler bildene med oss... :-) Will do Lenke til kommentar
Seal Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Hei! Nettopp redigert ferdig en dykkerfilm på rundt 4 minutter fra jeg var i Sharm el Sheikh. Så hvis noen har tenkt seg dit, eller bare vil se av interesse, så er det bare å klikke . Jeg ser at det ble noen merkeligheter på grunn av dette autostabilitets-programmet til Youtube, men jeg gidder rett og slett ikke laste opp på nytt. Også noe usikker på musikken, men det var det beste jeg fant. Holder også på å redigere sammen klippene jeg tok i Thailand i vinterferien. Sier vel i fra når jeg er ferdig med den og. Det var litt av noen dykk jeg hadde der! Ellers, hope you enjoy 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Will do Har det blitt noe isdyking? :-) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Ellers, hope you enjoy Vakkert! Hvor dypt var du på det dypeste? Hvor fant du musikken? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 Har det blitt noe isdyking? :-) hysj, trodde det var glemt av dere nå... nei, ble ikke det Lenke til kommentar
Seal Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 På det dypeste i videoen er jeg vel rundt 20 meter tenker jeg Musikken fant jeg i Youtube-utvalget. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 På det dypeste i videoen er jeg vel rundt 20 meter tenker jeg Musikken fant jeg i Youtube-utvalget. Leide du utstyr/ vet du noe om leiepriser der? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Stort sett faren min som ordnet alt. Vi leide tank og BCD, resten hadde vi med selv. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Stort sett faren min som ordnet alt. Vi leide tank og BCD, resten hadde vi med selv. Dere hadde både ventilsett og computer, men ikke bcd? Hva kostet det? Husker han? Endret 28. mars 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Seal Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Dere hadde både ventilsett og computer, men ikke bcd? Hva kostet det? Husker han? Jeg svarte aldri på den, nei. Det var jo hyggelig. Ja, både ventilsett og computer, men ikke BCD. Ventilsett syns vi er greit å ha med selv, mens BCD kan vi like gjerne låne. Tar mye plass. Han husker nok, men er ikke hjemme. Skal prøve å huske på å spørre han! Men hovedgrunnen til at jeg besøkte tråden: Jeg har nå endelig redigert råmaterialet fra dykkerturen til Thailand i vinterferien. Har dere ti minutter å sette av, se den gjerne . Måtte ha litt rocka musikk siden der varer såpass lenge ;-) 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Hvor lang var sikten? Stilig video!! Endret 28. mai 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Seal Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Til tider kan det ha vært så mye som 30 m! Var helt fantastisk Og takk! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå