Gå til innhold

Får ikke justert skjermens lysstyrke på ny Samsun N150

jamelia

Anbefalte innlegg

Forrige lørdag kjøpte jeg meg en søt, liten Samsun N150. Jeg trenger en pc som er lett å ha med og har god batterikapasitet, så denne virket som en god idé.

Pc'n fungerer helt fint, bortsett fra at jeg ikke får justert lysstyrken på skjermen, så jeg mister litt batterilevetid på grunn av det. Det fungerer ikke med verken fn+piltast som er tastaturmåten å stille på det på, eller i selve batteriinnstillingsmenyen, hvor jeg stiller den på det laveste, men ingenting skjer.

Noen idéer om hva jeg bør gjøre? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for at du hjelper!

Får opp "Finner ikke mblctr.exe. Kontroller at du skrev navnet riktig, og prøv på nytt"

Hvilken versjon av Windows 7 har du?

Win+x bør fungere på win7. (Usikker hvis du har win7 starter/basic?)

Hvis du trykker windows tast + x samtidig, så bør den dukke opp :hmm:

post-203373-1284057535,1614_thumb.png

Lenke til kommentar

Jeg har Windows 7 Starter på den.

Windowstast + x skjer det ingenting når jeg trykker.

Edit: Jeg kommer inn på batteristyringsmenyen hvor jeg skal kunne justere lysstyrken med en greie jeg drar frem og tilbake, men ingenting skjer, uansett hvor jeg flytter den.

Endret av Jamelia
Lenke til kommentar

Hm... Når jeg går inn på display manager så får jeg opp batteriinstillingene. Og nederst der har jeg en linje jeg kan dra en greie frem og tilbake på (hurra for fagtermer her dere!), for å justere skjermlyset. Men uansett hva jeg gjør, så skjer det ingenting. Kanskje jeg bare bør kontakte support?

Tusen takk for hjelp uansett! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...