Th0mas Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har ISDN fra telenor og lurer på hvorfor tilkoblings-passordet jeg lagrer forandres hele tiden. Jeg skriver inn passordet og klikker fornøyd på lagre passord boksen, deretter trykker jeg koble til. Det som er litt rart, er at neste gang jeg skal koble til står det et helt annet passord der. Dette er litt irriterende i.o.m. at jeg må skrive inn passordet på nytt hver eneste gang jeg skal logge på. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hvorfor tror du det står et annet passord der? Hvis det er fordi du ser det er blitt flere tegn der (svarte rundinger), så er det OSét ditt som krypterer alle passord slik, slik at det skal bli vanskeligere for andre og finne passordet ditt. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Sikker på at det ikke er windass som "krypterer" passordet? Jeg tror at windass gjorde noe med mitt også...passordet mitt var 5 siffer langt men når jeg skulle koble meg opp igjen var det plutselig mange flere *'er... Har du prøvd å koble opp med det som står der da? Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Ja, har prøvd før, men prøvde igjen nå og da funka det faktisk Da var det ikke noe stort problem alikevel da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå