Gitarhm Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hei! Jeg driver å laster ned betaen nå som jeg fikk på mail igår. Nå begynte jeg å lure på hvor mange som andre som har den? Lurer også litt på hva en closed beta er. Jeg er litt ny på sånt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Logga på idag og til mine store overraskelse låg det en betainvitasjon der. Sjukt glad, leste at det bare var folk som var aktive i lbp community som skulle få invite, har bare rundt 1k plays på bretta mine så trudde ikkje eg skulle få vere med. No blir det kosing på PS3-en. Add meg dere som har beta så kan vi kanskje spille ilag? Psn: Esp1ol Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 skal prøve d når jeg kommer hjem, men er det lov med 2-player? på samme konsoll? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Er det mulig, er det lov. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 håper det Lenke til kommentar
praystation Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Måtte bare sjekke etter å ha lest på nettet at betaen var sluppen og tror du sannelig ikke at i inboxen min så lå den en betainvitasjon fra Sony! Jeg var også med på beta´n til det første LBP spillet og gjorde vel så bra jobb at jeg bare måtte inviteres igjen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 At det er 'closed beta' betyr forøvrig at det bare er tilgjengelig til et visst antall utvalgte personer. Er det åpen beta, er det som oftest for alle. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 huff og huff, mange bugs Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Er vel akkurat derfor det er en beta. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 vet det men hadde ikke venta sååå mange Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Syns den er bra eg. Bare noen småfikser rundt omkring, ting som burde gå fort å gjøre, så er spillet klart. Må forøvrig si at eg har trua på at ditta kan bli tidenes best gjennomførte spill. Klarer ikke la være å smile på tutorials, da han fortelleren snakker om "Crash-Test Teddy" eller konspirasjonsteoriene... skal la være å nevne, for å la folk nyte det sjølv når det kjem ut. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 haha, men det er kompliserte greier ass, hva er psn deres? Jeg har laget en veldig kort bane som jeg vil ha vurdert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå