Navyshark Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Eg ser her at det finns adapter slik at eg kan bruke vanleg memory stick i P800-en. Er det nokon som har meir info om dette evt veit kva tid expansys får det på lager. Det verkar svært lovande. Og kuttar minne prisen til halvparten. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Er det fare for at Duo kjem ned i same pris som vanleg memory stick Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Eg må vell svare meg sjølv..... Ja det er fare for at mem stick duo kjem ned i pris..... 128 MB versjonen er no observert på http://p800er.com til den nette pris av USD$99.99 det tilsvarar NOK 721.8478 Det er 100 kr dyrare en MPX skal ha for 64MB og 200 kr billegare en Elkjop skal ha for 64MB. Det er billeg! Men den er out of stock. Når den kjem inn skal eg ha den og ei Piel frama veske. I tilleg til nokre Screenprotectors. KNALLBART! Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 forbered deg på å betale moms, frakt, og toll Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Ja men alikevell mykje billegare en dei 1800 kr!!! dei skal ha her til lands Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 når det gjelder menory stick slik de er nå, så tviler jeg sterkt på at disse vill fungere med P800 pga tykkelse og størrelse Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Ja men dei har laga ein adapter som du set bakpå batteriet. Telefonen vert litt tjukkare men du får heidundrande billeg minne http://www.expansys.com/product.asp?code=P...XP&asource=P800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå