genuine Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hei. Har laget meg en media pc koblet til tv'en via Hdmi. Har problemer med at lyden faller ut feks. ved skift av sang i spotify. Samme skjer ved avspilling av film enten i vlc eller flash på nett(youtube), og jeg må da starte den på nytt. Har prøvd å oppdatere drivere flere ganger uten at det har hjulpet. Om jeg åpner volumkontroller når lyden faller ut, så viser lyden bevegelse i animert bilde (EQ?), så regner med det er noe med at signalet ut faller ut. Hører av og til et lite klikk når lyden slår ut/inn som om den skrur seg på/av. Hovedkort: GA-890GPA-UD3H OS: Windows 7 Tv: Samsung PS50B855 Lenke til kommentar
NinjaPiraten Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Har ikke så mye å komme med, men har du prøvd en annen HDMI kabel? Og hvis det ikke hjelper, prøv en annen TV om du har mulighet. Eller om det er lettere, så prøv en annen TV først. Hvis problemet er der også, så vet du at TVn ikke er problemet, men da kan det fortsatt være HDMI-kabelen. Så hvis du prøven en annen kabel og det heller ikke funker så vet du jo i alle fall at problemet er PCn Ja... Hadde ikke så mye å komme med som sagt hehe. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg ville deaktivert alle andre lydkort(f.eks. intergrert lydkort), så jeg hadde vært sikker på at lydsignalet bare kan komme fra en kilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå