erlber Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Jeg har lastet ned et script som kan laste opp filer til en server. MEN... Er det mulig å legge scriptet på en server, for så å sette "target directory" til en annen server? Lenke til kommentar
amund Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Quote: erlber skrev (2002-01-31 12:31):Jeg har lastet ned et script som kan laste opp filer til en server.MEN... Er det mulig å legge scriptet på en server, for så å sette "target directory" til en annen server? Neppe. Da er du nødt til å ha skrivetilgang til den serveren, og fwrite() støtter ikke å skrive på eksterne servere. Mvh, Amund Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Vel, om du har FTP-tilgang på serveren du vil skrive til, så vil det gå fint. FTP-funksjonane i PHP er ganske omfattande... Les om dei i PHP-manualen. Lenke til kommentar
amund Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Quote: kilogram skrev (2002-01-31 21:01):Vel, om du har FTP-tilgang på serveren du vil skrive til, så vil det gå fint. FTP-funksjonane i PHP er ganske omfattande... Les om dei i PHP-manualen. Ok, denne har jeg aldri brukt så det kan være en mulighet ja. Mvh, Amund Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Quote: On 2002-02-01 23:46, amund skrev:Ok, denne har jeg aldri brukt så det kan være en mulighet ja. Vel, eg har heller aldri brukt dei, men har manualen lett tilgjengelig her, så når eg ser spørsmål som dette, er det lett å slå opp... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå