Gå til innhold

Mobilen gikk i golvet - er det mulig å redde bildene?

krice

Anbefalte innlegg

Mobilen (Samsung Jet) gikk i golvet og skjermen lever ikke lenger :(

Lurer på om det er mulig å få ut bilder fra mobilen på noen måte? Har idiot-forsikring på mobilen, så den blir sannsynligvis erstattet/reparert. Men bildene som jeg ikke har fått lagret går tapt, noe som er kjempetrist. Noen som vet om det går an å gå inn på mobilen gjennom dataen? Har dforsøkt med overføringskabel, men får ikke tastet pinkode når jeg ikke ser tastene på touch-skjermen... Veldig takknemlig for alle innspill (selv de som måtte antyde hvor dumt det er å ikke gjøre backup av bilder underveis)!

Hilsen Kristin Cecilia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt er det mulig. Det kommer bare an på om du er villig til å betale X antall tusen for det. IBAS gjennoppretter f.eks. data fra de fleste enheter om du er villig til å betale.

Mer økonomiske metoder er jeg ikke bevandret i, så det skal jeg ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar

Kan ikke du sjekke samsung sine nettsider for info om temaet?

Jeg mener også å huske at http://www.deltaservice.no/ kunne hente ut data fra telefonen.

Det kan umulig koste mer enn 1500 inkl mva vil jeg tro.

Jeg har også som LARS nevnte tidligere vært i kontakt med IBAS for å redde en harddisk.

Det kosta meg 10.000 men bildene som var på den harddisken hadde jeg betalt 1.000.000 for omså. (Bilder av sønnen min er uvurderlige) :)

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...