EinarEriksen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Lanserer en ny versjon av Opera Mini skreddersydd for Windows Mobile-telefoner. Les mer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Har ventet på dette, men hvorfor er det ikke pinch-to-zoom? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Jeg har brukt "Opera Mobile 10 for Windows Mobile, touch phone" lenge nå på HTC HD2, og synes nå dette er stort sett det samme. Men etter å ha testet Mini 6.1 nå i sånn 10 minutter, så kan det vel kanskje virke som at den er vel litt raskere. Men for å pirke litt, så er verktøylinjen finere i Mobile 10, samt at det er mye bedre å scrolle nedover sidene med fingeren, og dobbelt-trykking på skjermen for å zoome ut fungerer mye bedre. I min mening er altså Opera Mobile 10 bedre. Men dette er vel kanskje jeg alene om? Endret 9. september 2010 av Steina Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Skulle ønske at de kunne lage en ny versjon til android hvor du iværtfall har mer enn to valg når det gjelder zooming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg