karebo Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg har kjøpt et større program Vanligvis pleier jeg å kjøre direkte uten å lagre. Denne gang har jeg fulgt rådet om å lagre til skrivebord og installere derfra. Det etterlater jo to ikoner på skrivebordet i tillegg til snarveien til programmet som dukker opp etter installering. Hva skal jeg gjøre med de to første ikonene? Jeg trenger vel ikke disse og kan vel slette dem? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hei, nå vet jeg ikke hva program du har installert, men etter installasjonen er fullført kan du slette installasjons filene du brukte får å installere programmet Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Anbeafler at du kopierer installasjonsfilene ut på en CD/DVD som backup. Deretter fjerner du unødvendige filer og ikoner. Lenke til kommentar
karebo Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Takk for svar. Jeg har vært borte i noen dager men håper det er mulig å ta opp tråden... Programmet er CyberLink MediaSuite 8 Download version. Jeg takket ja til en backup CD til kr 70 så i dette tilfellet trenger jeg ikke å brennne filen, men ellers er nok det en god ide. Vil denne CDen som jeg selv brenner være kjørbar slik at jeg fra den vil kunne installere programmet? Det finnes altså to ikoner på skrivebordet, når jeg klikker på det ene kommer det fram en "kjør" dialogboks, det andre er snarvei til den nedlastede programfilen. Jeg skjønner hvordan jeg skal brenne den sistnevnte. Er den førstnevnte "brennbar"? Er det den som trengs for at man skal kunne installere programmet fra CDen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå