Dubious Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Leter etter ekstern viftestyring for bruk på laptop, så skulle helst vært USB Tenkte på kombinert "HTPC" og laptop, viftestyring skal kontrollere 3+ eksterne vifter jeg har for kjøling her og der, nå har jeg bare "tjuvkoblet" en annen strømforsyning til å drive viftene eller noe annet alternativ PSU jeg har nå bråker jo egentli inegenting og er jo på bare 400w, så er ikke så farli, men viss det finnes alternativ så hadde det vært fint med noe annet.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Tviler på at du finner noe sånt. USB leverer kun 5 volt, og de fleste vifter liker 12 volt. USB'en klarer heller ikke å levere så mye ampere som viftene trenger. Endret 9. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 åja, tenkte ikek på det der, får vel bare lage en liten kasse til PSUen jeg har nå og gjømme den bort en plass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå