IntelAmdAti Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 En bruker fra Widescreengamingforum.com ved navn HaYDeN har laget en fix for Starcraft 2 som lar deg spille i Eyefinity-oppløsninger. Jeg testet det selv og det ser rått ut i 5964x1200 =) For at det skal virke må du gjøre følgende: 1. Installere .Net Framework 4.0 2. Åpne Starcraft 2 og sett oppløsning til 1024x768 i fullscreen i video options og lukk deretter spillet. 3. Laste ned HaYDen`s CustomRes.exe hack. NB: Dette gjøres på eget ansvar, det kan hende Blizzard anser dette som juks. 4. Åpne opp CustomRes.exe filen og tast inn ønsket oppløsning i "Rewrite with"-feltene. Ikke lukk programmet. 5. Åpne opp Starcraft 2 og du skal være klar for surroundgaming, kan hende du må alt-tabbe for at oppløsningen skal sette seg riktig. Kos deg med SC2 i surround =) Tips: Slå på drag to scroll i game options og sett sensitivity på 100% slik at du kan scrolle rundt på kartet med musehjulet, det er letteste måten fant jeg ut. HaYDeN`s Starcraft 2 Eyefinity Fix http://www.youtube.com/watch?v=AaLYYBd3SQI Mirror til CustomRes.exe: http://www.home.no/victork/CustomRes.exe Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 SLICK! Hadde jeg hatt flere skjermer hadde jeg lett lasta ned Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 oh wow. Det her skal jeg prøve sporenstreks! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Nekter å fungere hos meg :\ Har kun 2 skjermer dog. Men, burde jo fungere med 3840 x 1080. Får bare beskjed at det er noe feil, og så blir instillingene i spillet satt til Windowed(Fullscreen). Humbug Endret 9. september 2010 av Gyr0 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Hvis du forteller hvilken hardware du har og hvordan du får frem feilen så kan jeg kanskje hjelpe deg med å få det til å virke. Pass på at du har oppdatert .Net framework til siste versjon og har aktivert Eyefinity (laget display group i Catalyst Control Center). Gå også over listen i øverste post og tilse at du gjør alt nøyaktig som beskrevet. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Gjør akkurat som du har beskrevet. Eneste forskjellen er at jeg har 3840x1080 i oppløsning i "Rewrite with" boksen Når jeg åpner spillet i 1024x768 med CustomRes programmet så får jeg denne feilen. Har Geforce GTX 275 + 2*Benq 24" Kan ikke si jeg har aktivert noe Eyefinity tho. Dette virker kun på ATI kort med andre ord ? Endret 9. september 2010 av Gyr0 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Stemmer det ja.. Fixen gir ikke støtte for multimonitor gaming, det må du ha fra for desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå