Gå til innhold

Spill Starcraft 2 i Eyefinity

Anbefalte innlegg

En bruker fra Widescreengamingforum.com ved navn HaYDeN har laget en fix for Starcraft 2 som lar deg spille i Eyefinity-oppløsninger. Jeg testet det selv og det ser rått ut i 5964x1200 =)

For at det skal virke må du gjøre følgende:

1. Installere .Net Framework 4.0

2. Åpne Starcraft 2 og sett oppløsning til 1024x768 i fullscreen i video options og lukk deretter spillet.

3. Laste ned HaYDen`s CustomRes.exe hack.

NB: Dette gjøres på eget ansvar, det kan hende Blizzard anser dette som juks.

4. Åpne opp CustomRes.exe filen og tast inn ønsket oppløsning i "Rewrite with"-feltene. Ikke lukk programmet.

5. Åpne opp Starcraft 2 og du skal være klar for surroundgaming, kan hende du må alt-tabbe for at oppløsningen skal sette seg riktig.

Kos deg med SC2 i surround =)

Tips: Slå på drag to scroll i game options og sett sensitivity på 100% slik at du kan scrolle rundt på kartet med musehjulet, det er letteste måten fant jeg ut.

HaYDeN`s Starcraft 2 Eyefinity Fix

http://www.youtube.com/watch?v=AaLYYBd3SQI

Mirror til CustomRes.exe: http://www.home.no/victork/CustomRes.exe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nekter å fungere hos meg :\

Har kun 2 skjermer dog. Men, burde jo fungere med 3840 x 1080.

Får bare beskjed at det er noe feil, og så blir instillingene i spillet satt til Windowed(Fullscreen).

Humbug :thumbdown:

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar

Hvis du forteller hvilken hardware du har og hvordan du får frem feilen så kan jeg kanskje hjelpe deg med å få det til å virke.

Pass på at du har oppdatert .Net framework til siste versjon og har aktivert Eyefinity (laget display group i Catalyst Control Center). Gå også over listen i øverste post og tilse at du gjør alt nøyaktig som beskrevet.

Lenke til kommentar

Gjør akkurat som du har beskrevet. Eneste forskjellen er at jeg har 3840x1080 i oppløsning i "Rewrite with" boksen

Når jeg åpner spillet i 1024x768 med CustomRes programmet så får jeg denne feilen.

post-89658-1283999291,3837_thumb.png

Har Geforce GTX 275 + 2*Benq 24"

Kan ikke si jeg har aktivert noe Eyefinity tho. Dette virker kun på ATI kort med andre ord ?

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...