Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hårete baller inn\ut?

Gjest g_18

Anbefalte innlegg

tenkt litt på dette en stund, kanskje barbere meg der nede..

men hvordan i alle dager skal jeg gå frem.

over penis, greit, ingen problem.

men hva med ballene , penis, og hvor langt skal jeg egentlig gå?

ser ikke helt for meg å dra et barberblad over en plass som er skrukkete, kan bli vondt.

tips, trix ? eller bare la det gro?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når jentene barberer seg så bør vel kanskje guttene gjøre det også ?? eller?

meeeen, fy fader som det stikker og klør, vennene mine tror jeg har fått kjønnsykdommer , til tider kan det vær extrem kløe, ubehaglig , men må vel lide litt for skjønnheten og gjør et godt inntrykk på kvinnfolka :D

men sliter med dette hvor grensa går og om pungen og pikken skal rakes...

Lenke til kommentar

vet ikke hva trådstarter har men jeg for min del er i et ganske åpent forhold så det blir et par faste damer utenom henne , så hva dem liker vet jeg ikke, men dama mi har ikke klaga på hårete baller enda.. men har ikke akuratt spurt heller, har hun ikke sagt noe nå på 5 år så gidder jeg ikke akuratt å spørr heller :D

Lenke til kommentar

tenkt litt på dette en stund, kanskje barbere meg der nede..

men hvordan i alle dager skal jeg gå frem.

over penis, greit, ingen problem.

men hva med ballene , penis, og hvor langt skal jeg egentlig gå?

ser ikke helt for meg å dra et barberblad over en plass som er skrukkete, kan bli vondt.

tips, trix ? eller bare la det gro?

Punkt en, aldri finn på å bruk maskin på pungen, barberblad er det beste.

Glattbarberte baller er alltid positivt, jeg har to metoder, alt ettersom hva jeg gidder. Begge fungerer, men den første tar lengre tid, da den går ut på å strekke på huden og barbere deretter.

Den andre metoden er enkel og effektiv, og går ut på at man har ballene sine i kaldt vann til pungen trekker seg sammen. Etter dette er det en lek å få fjernet hårene.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...