Kaarerekanraadi Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Norsk film om at troll faktisk finnes? Og at det har blitt skjult av myndighetene? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Ok, jeg fant et klipp som forsterket mistanken om hva handlingen kan være. http://www.youtube.com/watch?v=dz0rTGOrBHk Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Les denne artikkelen Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Gleder meg! Traileren ser bra ut 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ja, dette blir en fantastisk film. Kommer ikke fort nok! 1 Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Sett den.. ja jo.. fin den... Anbefald... bla bla bla... (se spoiler for noe kjedelig stoff...) :rofl: :rofl: :rofl: Beste film jeg noengang har sett :w00t: Anbefales på det sterkeste Jeg gir den terningkast 6!!! :rofl: :rofl: :rofl: Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hehe, er ikke helt enig med Grambo her, men den er absolutt verdt å se! Bare så det er sagt, det er ikke en Oscarverdig film, men som stolt nordmann må jeg skrive denne inn på listen over "filmer du må se før du dør". Absolutt verdt tiden! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Gleder meg sånn til å se den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå