Vidunderbumm Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Puttet nettopp beige chinos med noen mørke jeans i samme vask, når jeg kom på hva feil jeg hadde gjort kunne ikke døren åpnes mer. (måtte vaskes ferdig) Så når jeg nå tok de ut virket det litt mørkere, men kan det bare komme av at det er vått? Er første gang jeg vasker disse buksene, så jeg har null aning om hvordan de ser ut våte. - Shaq Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Har du vasket jeans'ene før? Hvor mange grader var vasken på? Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Beige chinos blir såklart mørkere når de er våte. Hvor mange grader var vasken på? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Hvor mange grader var vasken på? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Vent og se? Hva kan du gjøre med det nå, uansett? Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 9. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 De var vasket på 40 grader, og ja jeansene har blitt vasket før. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Hvordan gikk det da? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Mine beige chinos blir betraktelig mørkere når de er våte (som forventet), så jeg vedder på at dette gikk bra. Selvfølgelig kommer det jo litt an på kvaliteten på plaggene. Am i right? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Selvfølgelig kommer det jo litt an på kvaliteten på plaggene.Am i right? Nei du tar feil. Kvalitet på plaggene har ikke en dritt med saken å gjøre. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Hvorfor smitter noen plagg, f.eks. jeans, mer farge enn andre da? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Fordi det er lavere kvalitet. fkm snakker bare tull (igjen) 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 På grunn av forskjellige teknikker brukt til å farge stoffet. Jeg har f. eks. klart å putte en rød Dior-piquet inn med en haug hvitt undertøy. Jeg hadde mye rosa undertøy en stund Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Fordi det er lavere kvalitet. fkm snakker bare tull (igjen) Jaha. Du er tydeligvis ikke klar over at fargeteknikker som gjør at fargen varer lenge også gjør at fargen har lettere for å smitte over. Da kan du spørre deg selv: Hva er verst, A) at et plagg farger av hvis man tilfeldigvis vasker det feil, eller B) at det falmer? Siden high-end-merker er opptatt av at plaggene skal holde lenge er svaret selvfølgelig B. Endret 9. september 2010 av fkm Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Mine kvalitetsjeans har aldri farget av før. Har ikke peiling på fargeteknikker, men har erfaring med vaskin av klær. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Jesus fucking christ. Sa jeg noe sted at ALLE kvalitetsplagg farger av? Nei. Sa jeg at det ikke nødvendigvis er en sammenheng mellom kvalitet på plagget og om de farger av? Ja, oi, det gjorde jeg, så om dine "kvalitetsjeans" farger av eller ikke er komplett irrelevant for min uttalelse. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 De dro alle kvalitetsplagg over en kam, og sa de smittet av. Så jo, når jeg sier at ingen av mine har smittet av, så den er faktisk ganske så relevant for uttalelsen din. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 De dro alle kvalitetsplagg over en kam, og sa de smittet av. Hvem er de? Og nei, ingen i denne tråden har sagt det. Kan du lese egentlig? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Innleggene dine er formulert slik at du sier at dyre plagg holder fargen lenre, men farger av. edit: men glem denne diskusjonen nå. Endret 9. september 2010 av Skrujernet 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Innleggene dine er formulert slik at du sier at dyre plagg holder fargen lenre, men farger av. edit: men glem denne diskusjonen nå. Nei, hvis du hadde giddet å lese innleggene mine ordentlig hadde du sett at jeg flere ganger har sagt at NOEN dyre plagg har en annerledes fargeteknikk, slik at de farger av mer, og holder på fargen lenge. Derfor er det slik at avfarging ikke nødvendigvis har en direkte sammenheng med kvalitet. Det er det jeg har sagt, hverken mer eller mindre. Hvor du har det fra at jeg har sagt at ALLE dyre plagg er slik vet ikke jeg, for jeg har ikke sagt det. Det er utrolig irriterende å diskutere med en person som tar tar ting ut av løse luften. Forhold deg til hva andre faktisk sier og ikke hva du tror de sier etter å ha lest to ord av et innlegg, så kanskje man slipper slike idiotiske diskusjoner i fremtiden. Endret 9. september 2010 av fkm Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Du har aldri sagt noen plagg. Men du har rett, det var dine innlegg, så du vet best hva du mente med dem. Neste gang kan du bruke ord som sier om du snakker om hele kalasset, eller om visse typer. Skjønner ikke at du mener noen, når du ikke bruker ord som har den betydningen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå