Gå til innhold

Beige chinos med mørk dongeri i samme vask = katastrofe ?


Anbefalte innlegg

Puttet nettopp beige chinos med noen mørke jeans i samme vask, når jeg kom på hva feil jeg hadde gjort kunne ikke døren åpnes mer. (måtte vaskes ferdig)

 

Så når jeg nå tok de ut virket det litt mørkere, men kan det bare komme av at det er vått? Er første gang jeg vasker disse buksene, så jeg har null aning om hvordan de ser ut våte.

 

- Shaq

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi det er lavere kvalitet. fkm snakker bare tull (igjen)

 

Jaha. Du er tydeligvis ikke klar over at fargeteknikker som gjør at fargen varer lenge også gjør at fargen har lettere for å smitte over. Da kan du spørre deg selv: Hva er verst, A) at et plagg farger av hvis man tilfeldigvis vasker det feil, eller B) at det falmer? Siden high-end-merker er opptatt av at plaggene skal holde lenge er svaret selvfølgelig B.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Jesus fucking christ. Sa jeg noe sted at ALLE kvalitetsplagg farger av? Nei. Sa jeg at det ikke nødvendigvis er en sammenheng mellom kvalitet på plagget og om de farger av? Ja, oi, det gjorde jeg, så om dine "kvalitetsjeans" farger av eller ikke er komplett irrelevant for min uttalelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Innleggene dine er formulert slik at du sier at dyre plagg holder fargen lenre, men farger av.

 

edit: men glem denne diskusjonen nå.

 

Nei, hvis du hadde giddet å lese innleggene mine ordentlig hadde du sett at jeg flere ganger har sagt at NOEN dyre plagg har en annerledes fargeteknikk, slik at de farger av mer, og holder på fargen lenge. Derfor er det slik at avfarging ikke nødvendigvis har en direkte sammenheng med kvalitet. Det er det jeg har sagt, hverken mer eller mindre.

 

Hvor du har det fra at jeg har sagt at ALLE dyre plagg er slik vet ikke jeg, for jeg har ikke sagt det.

 

Det er utrolig irriterende å diskutere med en person som tar tar ting ut av løse luften. Forhold deg til hva andre faktisk sier og ikke hva du tror de sier etter å ha lest to ord av et innlegg, så kanskje man slipper slike idiotiske diskusjoner i fremtiden.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...