stratosfære Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hei! Jeg lurer på om det finnes noen enkle og billige løsninger for å feste CD-covere på veggen som veggpryd. Det skal også være mulig å åpne coverene for å hente ut CD'en inni. Siden jeg er leietaker, så vil det være en stor fordel om det innebar minst mulig spikere, da det etterlater seg hull i veggen. Den beste løsningen jeg har kommet på selv er å henge CDene på en snor ved å bruke klesklyper... Noen som vet om noen norske alternativer til disse? http://www.firebox.c...6/CD-Wall-Tiles http://www.cdshowplace.com/index.html Takk på forhånd! Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Faber-Castell tack-it. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Faber-Castell tack-it. Har tenkt en del på det, men skal jo ha CD-ene ned igjen også. Kommer til å pirke av kitt til den store gullmedalje ^^, Men takk for forslag! Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Så, spiker, skruer, teip og tack-it e utelukket? Noen vannrør bak veggen du skal henge opp platene på? I så fall kan du legge noen kraftige "earth magnets" inni cd-coverne, og putte dem rett på veggen! Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Altså, spikre kan funke greit. Problemet er bare hvis det blir f. eks 1 spiker per CD... Noen forslag da? Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Om du planlegger å henge opp 10 cd covre med én spiker ser jeg for meg et nettverk av fisketråd som henger coverne med enkroninger ellerno... =P Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Haha! Ja, uff... Tror heller CD'ene får stå i hylla for denne gang, Er vanskelig å finne en spikerfri løsning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå