Mr. A Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ha ha, Fint at denne tråden ble gjennopprettet Lenke til kommentar
Dopamine Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Marie Curie, Lise Meitner, Ada Lovelace, Amalie Emmy Noether mm vrir seg i graven. Når skal denne tåpelige kjønnskrigen ende? *Setter seg i TARDIS og reiser 2000 år fram i tid* Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ny episode av "Gullungene" på TVNorge i kveld. Spent på hva slags gullkorn jentene har å komme med denne gangen. Lenke til kommentar
Populært innlegg mikaelvr Skrevet 8. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. april 2011 Hørte en fin en på jobben. sikkert kødd men, Kona gir mannen to slips i julegave, et blått og et rødt. Mannen tar på seg det blå slipset. "jaså, så du likte ikke det røde" 32 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Utrolig logisk det der. :!: Lenke til kommentar
Populært innlegg Schwarzkopf Skrevet 11. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Hadde en syk krangel med dama i helga, delvis fylle-krangel. Jeg gikk hjem tidlig på morgenkvisten for jeg orket ikke å ligge i samme seng når vi bare skal krangle og være sure på hverandre, og tenkte vi heller kunne snakke sammen dagen derpå når forhåpentligvis begge var litt mer "klare". Dette likte hun ikke, og sendte meg den ene meldinga etter den andre hvor hun truet med å slå opp hvis jeg ikke kom tilbake osv osv. Det jeg ikke skjønner er at hun gjorde nøyaktig det samme for en to måneders tid siden, men dette forsvarte hun ganske enkelt med at "hun var mer full enn meg, derfor teller det ikke!" Endret 11. april 2011 av NoMoreMrniceguy 17 Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 ^ | Flott argument det der! Synes dog lørdagens nemi var ganske fin http://www.dagbladet.no/tegneserie/nemi/?1302300000 7 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Storesøs spør meg om det er greit at hun kommer på besøk. Jeg sier nei på en høffelig måte, hun blir sint! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg vil anta at hun også mente å være høflig da hun spurte om å komme på besøk, og at hun innerst inne regnet med at det var greit. Derfor ble hun sint. Men likevel, får da være opp til deg om hun får komme på besøk eller ikke, uten at hun skal bli sint over avgjørelsen.. Likte Nemi-stripen ^^, Lenke til kommentar
Populært innlegg Penance Skrevet 12. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. april 2011 Når jeg er premenstruell er jeg ganske ulogisk. En kompis har fått gjennomgå noen dager nå; Jeg pleier å sminke meg litt til hverdags, av og til litt mer. Han synes jeg er pen uansett, men veldig pen med mer sminke. Han kom å hentet meg for noen dager siden og sa "oj, har du ikke sminke på?" og jeg brøler "nei, det har jeg ikke! Jasså, så du synes jeg er stygg uten sminke? Det MÅ du jo synes siden du tydeligvis mener det er viktig/stort nok til å kommentere! Jeg skal aldri vise meg usminket foran deg igjen. BRENN!" Han "okei... *himle med øynene*". Neste dag hadde jeg sminket meg litt, men jeg var syk, så jeg så nok ikke helt fresh og opplagt ut. Han sier ikke ett ord om sminken. Jeg brøler "I dag har jeg faktisk sminket meg litt, og så sier du INGENTING om det?!" Dagen etter der igjen hiver jeg på full krigsmaling og brøler med engang jeg setter meg inn i bilen at jeg håper faen meg at han er fornøyd i dag! Nå er jeg "normal" igjen, og rimelig skamfull. Er det mulig. Kompisen min kjenner meg godt, da og vet at jeg er håpløs til tider, men han bare holder kjeft når det står på og så ler vi av det i ettertid. Takk og lov for at (noen?) menn holder ut! 35 Lenke til kommentar
Populært innlegg Blåbær Skrevet 28. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. april 2011 Trenger vel ikke å si noe mer... Hoff.. Vet nesten ikke helt hvor jeg skal starte, men..ja. Long story short:Jeg har en samboer. Vi har vært sammen i over 3 år. De siste 2 månedene har vært tøffe. Jeg har fått en følelse av at alt har vært kjedelig og tamt. En periode var det faktisk slutt, for jeg merket ingen følelser for han, samt at han behandlet meg som..en hushjelp eller noe.Etter jeg ga han en sjanse til, har han gjort så og si alt for meg (har ikke utnyttet han eller noe). Ordnet mat til jeg kommer hjem fra arbeid osv. Koselig :)Men så har jeg blitt kjent med en snill og kul fyr over nettet. Når samboeren min dro til familien i påska var jeg aleine i heimen og jobbet nesten hver dag.Den ene dagen jeg hadde fri dro jeg til *bynavn* (med fare for å bli gjenkjent) sammen med ei venninne for å møte noen venner. Jeg visste at denne fyren jeg hadde blitt kjent med skulle være der, så tenkte at vi kunne møtes med det samme. Gøy å møte en "fra nettet", tenkte jeg. Etter en god del pils osv endte det opp med litt av hvert...vi hadde ikke sex liksom, men jeg kjenner at dette spiser meg opp fra innsiden..Jeg har snakket med samboeren min om det, og forklart han alt sammen. Han fant det i hjertet sitt å tilgi meg <3 noe jeg er utrolig takknemlig for. Jeg skal ALDRI svikte den tilliten igjen! Men han jeg ble kjent med har valgt å ikke snakke med meg siden denne episoden. Han har dame han og, så forstår at det ikke er så kult, men synes vi kunne vært venner fordet...høres kanskje urimelig ut? Men når jeg ikke fikk noe svar av han, så sendte jeg en melding og sa at det som skjedde ikke burde ha skjedd osv, men at jeg håpet at vi kunne være venner allikevel, fordi jeg begynte å bry meg om han.Det verste jeg vet er å ikke vite, og å ikke få svar.Det er kanskje best om vi ikke har kontakt, men alt i alt, så føler jeg meg veldig brukt av denne episoden, særlig ettersom jeg aldri hører noe fra han. Har ikke masa heller. Noe positivt som har kommet ut av dette da, det er at jeg virkerlig verdsetter det jeg og samboeren min har nå. Jeg merker hvor godt det er å ha en så fantastisk fyr som han i livet mitt. Her er følelsene sterkt tilbake!- det er bare synd at det var dette som "skulle til". Og for dere som tror at jeg tenker at det å være utro er en smal sak, og at det ikke var noen big deal: det spiste meg opp fra innsiden. Jeg ville vente med å fortelle om dette til han var tilbake fra påskeferien. Synes ikke dette er noe man skal si over telefon. Uansett. Så da tenkte jeg at siden jeg var så dum og drakk meg så full (veit det ikke er noen unnskyldning, men det er kanskje en forklaring..klarte ikke å stå omtrent, så føler at han utnytta situasjonen, men jeg var med på det..), så fikk jeg smake prisen av det ved å vente med å si det, men å fortelle alt. Det var ikke lett. Dessuten, det at han har tilgitt meg, betyr ikke at det automatisk er OK. Det betyr kun at han ikke vil gå og bære nag over det, og heller gi meg en ny sjanse. Jeg kommer til å skamme meg over denne ene hendelsen resten av livet..og særlig når jeg føler meg så billig og brukt etter alt. Hadde jeg hørt noe fra han, så hadde jeg ikke følt meg som beskrevet i forrige setning, men det hadde nok også vært vanskeligere å gå videre med min samboer da.Er det bare meg?....Postet av anonym: d02dd1ef4e6a6ceca5b18e5f2da1b3d6 13 Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Haha kvinnfolk logikk er noe for seg selv! Jeg har mye erfaring fra dette med kjæresten, og hun spør stadig vekk om hun er feit, og jeg svarer nei hele tiden. Til slutt svarer jeg som regel ja, og da blir hun sint på meg fordi jeg tuller med henne. Denne er også vanlig Hun: Er jeg feit? Jeg: Nei, det er du ikke. Hun: Du synes jeg er feit du. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Når de spør om slikt er de ute etter en av disse to tingene: 1. De håper du svarer ja, slik at de kan bli sur og har ett insentiv til å trene. 2. De har lyst å lage drama, og blir da sur enten du svarer nei eller ja. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det er jo noe av det som irriterer meg mest med kvinnfolket! Uamsett spørsmål hun stiller deg så har hun svaret. Latterlig! feks Svarer du ja så blir hun sint fordi du faktisk svarte ja Nei er ikke et svar Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Thank heaven for my tomboy! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 "siden vi begge er pålogget på facebook chat og du ikke åpner samtalen med meg betyr det at du ikke liker meg." Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 "siden vi begge er pålogget på facebook chat og du ikke åpner samtalen med meg betyr det at du ikke liker meg." Jeg har en variant.. "siden du er pålogget facebook chat og bruker litt mer tid på å svare meg enn tiden det faktisk tar å skrive så betyr det at du prioriterer å snakke med noen andre over meg." 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå