Goldshoten Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Det er fordi du, som mann, aldri vil ha rett i et forhold. Og skulle du mot formodning ha rett, så blir hun lei seg og såret fordi du ikke "støttet hun" slik du er ment å gjøre uansett hvor langt ute på jordet påstandene/meningene hennes er... 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg LucarioX Skrevet 17. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 17. januar 2011 Mulig den er postet før, men såpass morsom at man ikke har vondt av å lese den igjen: Damer og sex... En kveld i forrige uke gikk min kone og jeg til sengs. Pasjonen begynte å gløde i soverommet, inntil hun sa; 'Du.. Jeg føler ikke for det i dag, jeg vil bare at du skal holde rundt meg. Jeg sa 'HVA??!! Hvorfor det?!'. Så sier hun de ord alle menn frykter å høre... 'Du er ikke nok i kontakt med mine emosjonelle behov som kvinne for at jeg skal kunne tilfredsstille dine fysiske behov som mann'. Hun besvarte videre mitt spørsmål med å si 'Kan du ikke bare elske meg som den jeg er og ikke hva jeg gjør for deg på soverommet?'. Når jeg forstod at det ikke ble noe på meg den natten så sovnet jeg. Neste dag tok jeg fri fra jobben for å være sammen med henne. Vi gikk ut og spiste en fin lunsj og shoppet i et stort ikke navngitt shoppingsenter i Drammen. Jeg gikk sammen med henne i forretningene når hun prøvde flere ulike virkelig dyre klesplagg. Hun kunne som vanlig ikke bestemme seg for hvilke hun skulle velge så jeg sa til henne at vi tar alle. Hun ville ha sko som komplement til hennes nye klær. Så jeg sa at vi får kjøpe matchende par til hvert sett med klær. Vi gikk så videre til Gullsmeden hvor hun valgte ut et par diamantøredobber. Tillat meg å si..... Hun var så opphisset. Jeg begynte å tro at hun testet meg når hun ba om å få ett par tennis svettebånd, når hun ikke engang kan spille tennis. Jeg tror at hun trodde jeg var gal når jeg sa, 'Det går bra elskling, bare kjøp det du. Alt for deg vet du.' Hun var nær sexuell tilfredsstillelse av all shoppingen. Hun må ha trodd at jeg var ett stepp fra mentalsykehuset. Med et kjempestort smil sa hun til sist, 'Jeg tror at det var alt elskling, nå går vi og betaler'. Jeg kunde knapt holde meg når jeg da sa, 'Nei elskling, jeg føler ikke for det'. Hennes ansikt ble helt hvitt og hennes hake datt ned på brystet med et forbauset 'HVA?'. Så sa jeg 'Elskling, jeg vil bare at du holder rundt sakene en stund. Du har ikke nok kontakt med mine finansielle behov som mann for att jeg skal kunne tilfredsstille deg som kvinne'. Når det så ut som at hun ville drepe meg, fortsatte jeg, 'Hvorfor kan du ikke bare elske meg som den jeg er i stedet for de tingene jeg kjøper til deg?'. Tydeligvis kommer jeg ikke til å ha sex i kveld heller.... http://forumet.no/bl...p?showentry=292 36 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Snakk om å ødelegge all moroa ved å oversette til norsk. 4 Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg anbefaler og følge denne kvinnen på db.no http://www.dagbladet.no/folk/4197/ VELDIG morsom lesing! 2 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hun der var da virkelig rabiat. Rart hun ikke begynner å bli lei av å tenke på små peniser hele tida? Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 haha the infamous penis girl. Hørt/sett henne sjæl, utrolig teit kvinnfolk 2 Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Er det nokon som kan stille ein diagnose på den dama der? Det var jo veldig... fascinerande... 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 En blond vennine av meg hadde glemt "hoved"-brillene sine hjemme. Det var for kronglete å få hentet disse, men siden hun hadde noen andre par briller liggende på jobben (disse var bare halvparten av optimal styrke) - mente hun at løsningen var å bruke to par svakere briller samtidig, fordi da ville de tilsammen utjevne forskjellen. Jeg satt å så på nurket som var iført to par briller samtidig, og lurte på hvorfor. Ikke ble jeg noe særlig klokere av forklaringen hennes - så jeg gav opp hele greia og tok meg en tur på do og tømte tarmen. Jeg mener å huske at jeg tok meg ekstra god tid med dette unevnelige - uvisst av hvilken grunn ... Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Er det nokon som kan stille ein diagnose på den dama der? Det var jo veldig... fascinerande... Penismisunnelse. LITEN penismisunnelse 3 Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Disse var i den gamle tråden, men er så bra at de fortjener en plass her og: (siterer rett fra de gamle postene) *Husker du den tingen du gjorde for 3 år siden som jeg ble sur for? Jeg kom på den nå, og nå er jeg like sur igjen!* "Jeg er helt åpenbart sint, men sier at jeg ikke er sint for at jeg vil at du skal skjønne hvorfor jeg er sint selv om det ikke er noen åpenbar grunn til at jeg er det" *Jeg drømte at du var utro med ei i natt, så jeg kommer til å være sur på deg resten av dagen* Edit: Fant denne også, som kan gjennomføres i mange varianter. HATER det der med kvinnfolk, og det gjelder når de spør meg som venninne og. -.- Hun: Er jeg feit? Han: Nei. Hun: Vær ærlig, a. Bare se på låra mine, lzm. Han: Nei, du er ikke feit. Fem-seks "er jeg feit?" senere: Hun: Er jeg feit? Han: Ja. Hun: WTF, du kan i det minste si at jeg ikke er det!! Endret 21. januar 2011 av Sapientia 7 Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Kjerringlogikk: Plassere et svært speil inne på rommet ditt, og si du er jæævla utakknemlig som ikke vil ha speilet inne på rommet ditt. Fy faen skam deg for at du ikke liker å våkne opp og se deg selv på andre siden av rommet. Man skal ikke få bestemme selv hva man liker å ha inne på rommet sitt og ikke nei.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Dama: "Jeg er sur, jeg vet ikke hvorfor, men jeg er sur på deg." Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jente: ...jeg tror vi ville blitt et flott par. Vi bør gifte oss. Jeg: Det går nok ikke så lenge du er sammen med Bertram. Jente: Vi skal ikke være sammen for alltid da, herregud! Jeg vet ikke hva Bertram synes om dette, men så lenge han veier 30 kg mer enn meg, ser jeg det best å ikke spørre. 5 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Kan jo nevne saken rundt Penny Arcade (webcomicen). Startet med denne lille saken: Som er ment som en parodi på oppdrag en kan motta i rollespill og hvor lite medfølelse karakteren har for fangene, og egentlig bare vil ha oppdraget gjort. Og ved nevning av ordet rape, startet det en hel furie fra et stykk aggressivt kvinnfolk som resulterte i denne 'bloggen' (eller hva en kaller det). Og mye krangling over Twitter osv. Poenget blir da: Å blåse ting ut av proposjoner og mene at alt er nedverdigende mot kvinner.. Aah, feminisme. Endret 3. februar 2011 av chokke Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Dette blir en fin bump, men syns det er verdt det. Ser på Gullungene på TVNorge nå, og der er det jammen mange gullkorn. Oppd.: Jada, ville bare vente til det ble reklame. Beste er i starten, da guttene tar tak i ting og rydder og rengjør huset skikkelig, mens jentene ikke gjør en dritt. Så presteren Sara Nicole å si at de ikke får fred og tid fra gutta så de ikke får gjort noe. Nei vel nei, dumme gutta da, som prøver å bidra og godsnakke litt vett i jentene. Martine er også en slager, da ifølge henne er utdanning ikke viktig og fører noe viktig med seg. Hun hadde tatt opp ett fag som venninna si hadde valgt, uten å gjøre research på den. Var visst kjedelig den da, så droppet ut etter knapt 2 uker. Hjelper ikke noe hjemme heller da hun mener at det er foreldrenes ansvar å passe på unger og ikke gjøre dem til slaver. Ikke kommet noe bra fra de andre jentene enda. Oppdat. 2: Å prøve seg som historielærer er nok ikke så enkelt nei. Gutta tok noen interessante personer men Martine og Karoline tok Adolf Hitler og en norsk seriemorderinne, fortellingene var litt i overkant makabre for 6. klassinger. Lite gjennomtenkte valg som lærerne sier. Siste oppd.: siste jobb var å lage en fellesmiddag av fisk. Jentene klarte ikke å utføre et enkelt regnestykke som 1000/6 (=167) og Simen måtte hjelpe. Middagen måtte to av gutta lage, da resten bare lå på sofaen og chilla, spesielt jentene som ikke vet sin plass og burde vært i kjøkkene der de hører hjemme. Ikke fått sett på serien før, skal bli spennende å se hvordan dette går fremover. Btw, fun fact: å hilse på 6. klassinger i et klasserom med frasen "whats up, bitches?" er ikke en slager blant voksne og lærere. Endret 31. mars 2011 av Myst 4 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hva med å skrive dem når du først er i gang? Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 "Post eksempler på kvinnfolk-logikk v.2" Morsom tittel på tråd... kvinnfolk-logikk litt av en oksymoron der 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Btw: 100 kr på tamponger og bind i måneden? Wtf? Jeg kjøper økonomipakke fra O.B til 50-60 kr, og de varer i to perioder, altså to måneder. Når det er sagt så har jeg en tendens til å hoppe over mensen også, så jeg bruker nok mye mindre på tamponger Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Min nåværende kjæreste: Hun: Finne på noe ikveld? Se film her eller noe? Jeg: Får se, har en del jeg skal få gjort *nevner en haug av ting som må gjøres*. Og avslutter med å si at det blir isåfall stress. Hun: Er det stress å besøke meg ja, takk for den. Jeg: Herregud, mente at det var stress fordi jeg hadde en del å gjøre. Jeg er atpåtil forbanna sliten og sovnet i timen istad, så en rolig kveld hjemme er nok å foretrekke. Hun: Hvorfor sa du ikke det med en gang da? (sur) Jeg: Jeg sa jo det, men du misforstår jo.. Bli sur, fordi jeg har masse jeg skal gjøre med skole og andre oppgaver. wtf? Dette skjedde faktisk i dag.. Jaja.. Hu er nå god å ha til vanlig, men i denne situasjonen fikk jeg et lite frustasjonsanfall. Endret 1. april 2011 av GENTorly 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå