Gå til innhold

Post eksempler på kvinnfolk-logikk v.2

Yavel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor har du sluttet å snakke med meg??? :( :(.

Altså, seriøst. Hvor idiotisk er dette? Hvorfor er det alltid gutten som må oppfordre til kontakt gang på gang? Dette har jeg opplevd mange, mange ganger. Selvsagt har jeg møtt mange jenter som ikke har vært slik, men likevel...

Haha, spot on laugh.gif

Hver jævla gang jeg ikke er helt frampå hva gjelder kommunikasjon, kommer spørsmålet med et dumt ansiktsuttrykk etterfulgt av en bastant psykoanalyse av sinnstilstanden min. Like morsomt, og frustrerende hver eneste gang.

Endret av dicktator
  • Liker 3
Lenke til kommentar

En form for logikk som jeg var borti for ikke så lenge sia:

Skal til ei vennine og drikke som jeg har hatt onenight stand med, never again.

Prata med dama om det, og alt sånn. Så endte det med at jeg sa: Ja det ender jo alltid opp på rommet. Da svarte dama: Takk da! Og logga av fra msn.

Jeg forsto ingenting, leste det jeg skrev og tenkte, faen! Var ikke det jeg mente.

For på rommet det er jo der tv - spillmaskiner etc er.

Men om en kan få si det før kvinnemennesket skal stikke? Neida...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kan tenke meg at mange gutter også tolker "ende opp på rommet" som ha sex....... :innocent: Du burde bare sendt en sms rett når hun logget av og sagt at det ikke var det du mente så saken var oppklart og ute av verden, men det gjorde du vel ikke.

Mannfolklogikk å ikke gidde å rette opp i ting mens sjansen er der men heller bare poste om det på et forum som om det var jentas feil. ^^

Endret av dkny
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kan tenke meg at mange gutter også tolker "ende opp på rommet" som ha sex....... :innocent: Du burde bare sendt en sms rett når hun logget av og sagt at det ikke var det du mente så saken var oppklart og ute av verden, men det gjorde du vel ikke.

Mannfolklogikk å ikke gidde å rette opp i ting mens sjansen er der men heller bare poste om det på et forum som om det var jentas feil. ^^

Var akkurat det jeg gjorde! Fikk svar at ho var så sinna at jeg bare skulle holde kjeft

Lenke til kommentar

^

Jeg syns de er mye mer kjønnsdiskriminerende! Bare ånder, oppussing og annet dritt. "For kvinner" :sick:

MAX er jo markedsført på en veldig latterlig måte jeg ikke skjønner menn klager på, men ellers er det jo en helt grei kanal.

Det som irriterer mest er at kvinnekanalene får alle de rene kvinneprogrammene (forståelig til en viss grad), mens mannekanalene består av programmer stort sett alle ser på. (Kommer noen og påstår ingen kvinner ser på Big Bang skal jeg gi dem deng.)

Lenke til kommentar

Fy faen jeg blir frustrert av å høre på kvinnene.. De maser og skravler, alt de hører er "Men are best, woman should be in the kitchen, women can't have jobs and make their own money" etc. "Studien ville blitt annerledes om det var kvinner blant forskerne". Der har man kvinnelogikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...