Yavel Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 her er en!http://nrk.no/kultur-og-underholdning/1.7361843 Lenke til kommentar
Populært innlegg Quote Skrevet 3. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Postet denne i den andre kvinnelogikk-tråden, men føler den burde ha en plass i denne tråden også. Jeg har opp igjennom årene hatt en del kontakt med enkelte jenter. Men etter hvert har jeg merket at det er alltid jeg som har oppfordret til en samtale over face, msn, sms og lignende. Jeg har dermed naturligvis kuttet litt på kontakten, hvor jeg etter en liten stund ikke snakker til dem. Deretter går det gjerne en liten stund hvor jeg på nytt møter de forskjellige jentene. Da har jeg ofte fått spørsmålet: Hvorfor har du sluttet å snakke med meg??? :(. Altså, seriøst. Hvor idiotisk er ikke dette? Hvorfor er det alltid gutten som må oppfordre til kontakt gang på gang? Dette har jeg opplevd mange, mange ganger. Selvsagt har jeg møtt mange jenter som ikke har vært slik, men likevel... edit: skrivefeil Endret 4. desember 2010 av Quote 18 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Hvorfor har du sluttet å snakke med meg??? :(. Altså, seriøst. Hvor idiotisk er dette? Hvorfor er det alltid gutten som må oppfordre til kontakt gang på gang? Dette har jeg opplevd mange, mange ganger. Selvsagt har jeg møtt mange jenter som ikke har vært slik, men likevel... Haha, spot on Hver jævla gang jeg ikke er helt frampå hva gjelder kommunikasjon, kommer spørsmålet med et dumt ansiktsuttrykk etterfulgt av en bastant psykoanalyse av sinnstilstanden min. Like morsomt, og frustrerende hver eneste gang. Endret 3. desember 2010 av dicktator 3 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 En form for logikk som jeg var borti for ikke så lenge sia: Skal til ei vennine og drikke som jeg har hatt onenight stand med, never again. Prata med dama om det, og alt sånn. Så endte det med at jeg sa: Ja det ender jo alltid opp på rommet. Da svarte dama: Takk da! Og logga av fra msn. Jeg forsto ingenting, leste det jeg skrev og tenkte, faen! Var ikke det jeg mente. For på rommet det er jo der tv - spillmaskiner etc er. Men om en kan få si det før kvinnemennesket skal stikke? Neida... 2 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Og kvinnfolka klager over at vi gutta/menn bare tenker på sex? Høh, narr meg ikke til å le. 3 Lenke til kommentar
dkny Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Kan tenke meg at mange gutter også tolker "ende opp på rommet" som ha sex....... Du burde bare sendt en sms rett når hun logget av og sagt at det ikke var det du mente så saken var oppklart og ute av verden, men det gjorde du vel ikke. Mannfolklogikk å ikke gidde å rette opp i ting mens sjansen er der men heller bare poste om det på et forum som om det var jentas feil. ^^ Endret 5. desember 2010 av dkny 5 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kvinnfolket i filmen Splice.. Huff. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 her er en!http://nrk.no/kultur-og-underholdning/1.7361843 Hva er TV 2 bliss kanal da :o? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kan tenke meg at mange gutter også tolker "ende opp på rommet" som ha sex....... Du burde bare sendt en sms rett når hun logget av og sagt at det ikke var det du mente så saken var oppklart og ute av verden, men det gjorde du vel ikke. Mannfolklogikk å ikke gidde å rette opp i ting mens sjansen er der men heller bare poste om det på et forum som om det var jentas feil. ^^ Var akkurat det jeg gjorde! Fikk svar at ho var så sinna at jeg bare skulle holde kjeft Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hva er TV 2 bliss kanal da :o? Du sier noe der, for ikke å glemme den allerede eksisterende TvNorge FEM... Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 ^ Jeg syns de er mye mer kjønnsdiskriminerende! Bare ånder, oppussing og annet dritt. "For kvinner" MAX er jo markedsført på en veldig latterlig måte jeg ikke skjønner menn klager på, men ellers er det jo en helt grei kanal. Det som irriterer mest er at kvinnekanalene får alle de rene kvinneprogrammene (forståelig til en viss grad), mens mannekanalene består av programmer stort sett alle ser på. (Kommer noen og påstår ingen kvinner ser på Big Bang skal jeg gi dem deng.) Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det som irriterer mest er at kvinnekanalene får alle de rene kvinneprogrammene (forståelig til en viss grad), mens mannekanalene består av programmer stort sett alle ser på. Konklusjon: kvinner er generelt sett mer kravstor/kresen enn menn Lenke til kommentar
Populært innlegg Kakofoni Skrevet 6. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 6. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=E007Zu00a-Q 13 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=E007Zu00a-Q Dagens høydepunkt! 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Fy faen jeg blir frustrert av å høre på kvinnene.. De maser og skravler, alt de hører er "Men are best, woman should be in the kitchen, women can't have jobs and make their own money" etc. "Studien ville blitt annerledes om det var kvinner blant forskerne". Der har man kvinnelogikk. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Åh herregud jeg får vondt i hodet av å høre på det der.. Må hun damen virkelig skrike med den skingrende stemmen for å få fram et poeng? Hun kunne jo iaf prøvd å holde seg rolig.. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) hahahha. Alle tre er idioter da.. Men mannen har mest rett og var mest profesjonell. Damene har noen hormoner de trenger å styre. Endret 6. desember 2010 av ToYBoi 1 Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Bra snutt, men ehm.. Litt dumt spørsmål, men hva betyr elemony eller hva det var han sa? Altså, når hun ble owned. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er vel pengestøtte etter ekteskapet i think... fra mannen... altså ikke barne støtte, det er child support. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Bra snutt, men ehm.. Litt dumt spørsmål, men hva betyr elemony eller hva det var han sa? Altså, når hun ble owned. Google! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå