Gå til innhold

Post eksempler på kvinnfolk-logikk v.2

Yavel

Anbefalte innlegg

Dama var sur på meg her om dagen fordi jeg var utro..i drømmen hennes. :(

Haha, kan innrømme at jeg har drømt slike ting og våknet i sinne jeg også! Men har da ikke vært sur på kjæresten min for det.. :p

Nå skal det sies at jeg natt til 17.mai fikk meg en på trynet av min sovende kjæreste som drømte om en katt som hoppa i ansiktet hans eller no. Det var IKKE så veldig behagelig faktisk! :(

Hilsen ei med hoven leppe og vonde tenner.. :D

Jeg aner virkelig ikke hva jeg drømte, men jeg prøvde å kvele eksen i søvne en gang :D

Hehe, det var det det begynte med her også. Først litt "kjærlig" kvæling etterfulgt av en strak høyre.. Digg.. :!:

Dere mannfolk er ikke alltid så logiske dere heller, hehe..

Forskjellen er at dere kvinner fortjener det når vi slår dere.

Det var en spøk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gjør hun, men det er allikevel noe av det dummeste jeg har hørt fra min søster. Forklarte den til en venninne og, hun og mente hun tjente 250 kroner på det. :p

Sett at hennes totale formue før hun tapte veddemålet var 1000kr.

Så tapte hun veddemålet og var skyldig deg 500kr.

Da er hennes formue på 500kr.

Så går du eventuelt med på å 'dele' det, der hun gir deg 250kr og du gir henne 250kr (ikke gir henne av egen lomme, men kutter på gjelda).

Da er plutselig hennes formue på 750kr igjen, og hun tjente/sparte 250kr.

Lenke til kommentar

Det gjør hun, men det er allikevel noe av det dummeste jeg har hørt fra min søster. Forklarte den til en venninne og, hun og mente hun tjente 250 kroner på det. :p

Sett at hennes totale formue før hun tapte veddemålet var 1000kr.

Så tapte hun veddemålet og var skyldig deg 500kr.

Da er hennes formue på 500kr.

Så går du eventuelt med på å 'dele' det, der hun gir deg 250kr og du gir henne 250kr (ikke gir henne av egen lomme, men kutter på gjelda).

Da er plutselig hennes formue på 750kr igjen, og hun tjente/sparte 250kr.

Hun ga han aldri 500 kr?

1000 - 250 + 250 = 1000

• Liker 1
Lenke til kommentar

1000 - 250 + 250 = 1000

nettopp:

Arinomi: Hun skyldte ham 500kr, men betalte aldri. I stedet skulle de si at veddemålet var uavgjort, og så skulle begge gi den andre 250kr. Da er det to måter å se det på.

1: Hun har tjent 0. (hun har fortsatt 1k)

2: Hun har spart 500 - de fem hundre hun egentlig skulle betalt etter å ha tapt veddemålet.

Lenke til kommentar

Uavhengig av om hun fysisk gav ham pengene eller ikke, de 500kr er ikke hennes lenger.

Og jeg har vanskelig for å tro at hun skulle forvente at han skulle ta 250 helt nye kroner og gi henne mens hun ga ham 250.

Om NgZ skylder meg 500kr og jeg kun ber om halvparten, har ikke jeg da nettopp gitt ham 250kr? Jo, det har jeg.

Da har han tjent 250kr ved å slippe å betale hele beløpet.

Lenke til kommentar

Uavhengig av om hun fysisk gav ham pengene eller ikke, de 500kr er ikke hennes lenger.

Og jeg har vanskelig for å tro at hun skulle forvente at han skulle ta 250 helt nye kroner og gi henne mens hun ga ham 250.

Om NgZ skylder meg 500kr og jeg kun ber om halvparten, har ikke jeg da nettopp gitt ham 250kr? Jo, det har jeg.

Da har han tjent 250kr ved å slippe å betale hele beløpet.

Ne, for HAN skulle gi HENNE 250kr også, fordi veddemålet var "uavgjort" fordi hun var så lite på skolen. Hvis jeg egentlig skylder deg 500kr, men gir deg 250kr i stedet, samtidig som DU gir MEG 250kr, da er jeg i null.
Lenke til kommentar

Har ikke lest hele tråden, men denne er vel en klassiker :)

Prinsessen og professoren. Skifting av CPU

Obs.... funka ikke med iframe her nei - da vet jeg ikke hvordan man får filmen i forumet foruten en link ^^

Edit: etter tips og når man slår av NoScript så dukket 'media' og ulike valg fram fra glemselen her ja :)

Edit 2: Nope [ media ] funka ikke, prøver [ youtube ]

Edit 3: ingen av [ media] eller [ youtube](uten space) virka :thumbdown:

Endret av kandasa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

En god vennine av meg - med den nydligste lange blonde hårmanken man kan tenke seg bruker av og til å glemme brillene sine hjemme. For å kompensere for dette har hun to sett briller liggende på jobben (disse har hver ca. halvparten av styrken som orginalparet innehar) Hun bruker disse brillene samtidig, og mener hårdnakket at det blir akkurat det samme. new_woot.gif

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

My girlfriend of 6 months was helping me clean my room and noticed that half the bed legs were propped up on little blocks of wood. I laughed and told that was for when she came over to watch a movie on our first date, she would slide down a little bit closer to me and we could cuddle. She broke up with me shortly after that for "tricking her" into liking me. :ermm:

haha, hold kjeften din - neste gangen da!

Lenke til kommentar

En god vennine av meg - med den nydligste lange blonde hårmanken man kan tenke seg bruker av og til å glemme brillene sine hjemme. For å kompensere for dette har hun to sett briller liggende på jobben (disse har hver ca. halvparten av styrken som orginalparet innehar) Hun bruker disse brillene samtidig, og mener hårdnakket at det blir akkurat det samme. new_woot.gif

Optikk fungerer jo slik at to lenser med halv styrke bøyer lysstrålene like mye som en lens med hel styrke, så med mindre det er den praktiske siden du tenker på ser jeg ikke helt problemet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Optikk fungerer jo slik at to lenser med halv styrke bøyer lysstrålene like mye som en lens med hel styrke, så med mindre det er den praktiske siden du tenker på ser jeg ikke helt problemet?

Vinner "Heksa" altså? (nervepirrende spennende) .... Nå skal vi se. Jeg har målt opp hvor meget naboene skal springe beina av seg før jeg avdekker mitt hemmelige lager av "Agent Orange" - Dustemiklene trodde at jeg var snill (Tusen takk Bill Clinton - for hjelpen) ...

Seriøst: Jeg trodde/visste ikke at ved å putte to mindreverdige linser foran ens tryne ville kompensere ETT perfekt eksemplar.

Edit: Jeg kommer til å vurdere om runking er bortkastet (sjeldent at jeg har feilet) ... ;o)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...