Gå til innhold

Post eksempler på kvinnfolk-logikk v.2


Yavel

Anbefalte innlegg

A - Det var kanskje samme kjole, men ikke samme antrekk :p

B - Hvis valg 1, 2, 3 og 4 ser like bra ut, så er det jo jeg som må bestemme selv. Får ikke mye hjelp når du velger alle alternativer vel!?

C - Det jeg egentlig lurte på første og andre "kan jeg gå med det her?", var om jeg kunne ha det underskjørtet under. Men jeg kunne jo ikke spurt om det spesifikt, da menn da har en tendens til å tenke "trap!" og blir redde for å svare...

 

Mannfolklogikk: "Hm, hva skal jeg ha på meg i kveld? Har masse rent tøy i skapet. Jeg tar det første og beste"

 

Kvinnfolklogikk: "Hm, hva skal jeg ha på meg i kveld? Har masse rent tøy i skapet. Best å prøve ALT (og rote på senga) og spørre typen om hva han synes, for deretter å gå med noe helt annet."

 

Ja

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere valgmuligheter = vanskeligere valg.

 

For noe tull.

 

Mengden klær jeg har i skapet har økt jevnlig de siste årene, og det er fortsatt like lett å velge klær. Det er fortsatt bare ett plagg som er bedre enn de andre, hvis ikke, så tar jeg det som ligger øverst. Det er veldig lett å velge klær hvis man vet hva man liker og hva som er praktisk, men der mangler jo kvinner noe helt vitalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flere valgmuligheter = vanskeligere valg.

 

For noe tull.

 

Mengden klær jeg har i skapet har økt jevnlig de siste årene, og det er fortsatt like lett å velge klær. Det er fortsatt bare ett plagg som er bedre enn de andre, hvis ikke, så tar jeg det som ligger øverst. Det er veldig lett å velge klær hvis man vet hva man liker og hva som er praktisk, men der mangler jo kvinner noe helt vitalt.

 

Typen min har uendelige mengder med sokker, men d tar ikke lang tid å velge, for de er alle svarte adidas...

 

Kanskje kvinnfolk liker å kle seg mer etter humøret?

Kanskje vi prøver å "si" for mye med hva vi har på oss?

Kanskje vi har for mye klær?

Kanskje vi har et annet forhold til klær?

 

Til daglig tar jeg også det øverste/fremste, men til fest liker jeg å pynte meg. Og når man da har et helt klesskap som i teorien kan matche (med det rette tilbehøret) så er det litt kos å prøve ut nye kombinasjoner ol. Ser ikke noe galt i det...

 

Og btw. mote for kvinner handler ikke om at det skal være praktisk.

 

*Føler at mye jeg skriver kan like gjerne være om visse menn...

Lenke til kommentar

Dama var sur på meg her om dagen fordi jeg var utro..i drømmen hennes. :(

 

Haha, kan innrømme at jeg har drømt slike ting og våknet i sinne jeg også! Men har da ikke vært sur på kjæresten min for det.. :p

 

Nå skal det sies at jeg natt til 17.mai fikk meg en på trynet av min sovende kjæreste som drømte om en katt som hoppa i ansiktet hans eller no. Det var IKKE så veldig behagelig faktisk! :(

 

Hilsen ei med hoven leppe og vonde tenner.. :D

 

Ja hehe. Hun var ikke sur hele dagen bare litt i begynnelsen, det gikk over heldigvis. Hun skjønte ikke hvorfor jeg kunne finne noe på sånt :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Dama var sur på meg her om dagen fordi jeg var utro..i drømmen hennes. :(

 

Haha, kan innrømme at jeg har drømt slike ting og våknet i sinne jeg også! Men har da ikke vært sur på kjæresten min for det.. :p

 

Nå skal det sies at jeg natt til 17.mai fikk meg en på trynet av min sovende kjæreste som drømte om en katt som hoppa i ansiktet hans eller no. Det var IKKE så veldig behagelig faktisk! :(

 

Hilsen ei med hoven leppe og vonde tenner.. :D

Jeg aner virkelig ikke hva jeg drømte, men jeg prøvde å kvele eksen i søvne en gang :D

Lenke til kommentar

Dama var sur på meg her om dagen fordi jeg var utro..i drømmen hennes. :(

 

Haha, kan innrømme at jeg har drømt slike ting og våknet i sinne jeg også! Men har da ikke vært sur på kjæresten min for det.. :p

 

Nå skal det sies at jeg natt til 17.mai fikk meg en på trynet av min sovende kjæreste som drømte om en katt som hoppa i ansiktet hans eller no. Det var IKKE så veldig behagelig faktisk! :(

 

Hilsen ei med hoven leppe og vonde tenner.. :D

Jeg aner virkelig ikke hva jeg drømte, men jeg prøvde å kvele eksen i søvne en gang :D

 

Hehe, det var det det begynte med her også. Først litt "kjærlig" kvæling etterfulgt av en strak høyre.. Digg.. :!:

Dere mannfolk er ikke alltid så logiske dere heller, hehe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...