Gå til innhold

Arbeidsstasjon til butikk (kasse)

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter ein ny arbeidsstasjon som skal brukast i butikk der kassesystemet skal driftast frå pc'en, så stabilitet er ganske viktig.

Utover drifting av kassesystemet skal ein kunne bruke pc'en til mail etc samt litt tyngre oppgåver som produksjon av reklamemateriell (Illustrator e.l.).

Pc'en skal lukkast mest mogleg slik at brukaren ikkje kan gjere store endringar på den. Ynskjer å finne ei maskin som er fri for alt mulig standard installerte program som ein aldri har bruk for...

Det er sannsynlegvis behov for å koble til 2 skjermar med ulik oppløysing.

Anbefalingar? Har god erfaring med HP, men er lenge sidan eg brukte tid og pengar på å kjøpe pc sjølv (andre får stort sett æra av å gjere for meg no)... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å bygge selv? Det er jo et alternativ med tanke på dine krav. Trenger ikke å kjøpe fra et pc-firma

Vil helst ikkje det då eg kjem til å ha begrensa med tid til drifting av pc'en og ser fordelen i at det er andre enn meg som kan stå for support!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hva med å bygge selv? Det er jo et alternativ med tanke på dine krav. Trenger ikke å kjøpe fra et pc-firma

Vil helst ikkje det då eg kjem til å ha begrensa med tid til drifting av pc'en og ser fordelen i at det er andre enn meg som kan stå for support!

Enig.

HP er nok et veldig greit alternativ for deg, vi selger masse av disse på jobb til lignende bruk:

http://www.dropzone.no/scripts/wgate/zz20b2b/!?OSTORE=B2B-DIR&~okcode=START

Velg HP's suverne care-pack:

http://www.dropzone.no/scripts/wgate/zz20b2b/!?OSTORE=B2B-DIR&~okcode=START

Og du er i mål.

Kan anbefale og negradere med til Windows XP med mediasettet som følger med, for enkelhetens skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...