Møreboy Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Noen flere som har RiksTV og ikke får inn Discovery Channel eller Animal Planet i kveld? Her har det bare hengt seg opp iallefall Noen som vet om et sted man kan ringe nå eller? Å sende inn feilmeldig eller noe sånt..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg hadde det samme problemet for litt siden. Men jeg har to sånne Riks-TV bokser så jeg byttet det Chip-kortet på den tv'en jeg bruker minst med det som ikke viste Disc./animP. da funket det. Men etter et par dager kom kanalene tilbake... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg hadde samme problem. Med akkurat de kanalene. Jeg ringte supporten til Riks-TV, og fikk følgende forklaring: De hadde byttet ut noen frekvenser, men akkurat min dekoder klarte ikke å tilpasse seg. Løsningen er å ta et nytt kanalsøk. Nytt kanalsøk løste problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå