internet wizard Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) . Endret 9. november 2011 av supercz Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Trodde da disse hadde servo? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Dette er vel en E36? Og de har da servo. Kanskje du bør vurdere å spørre etter hvordan man repparerer den Endret 9. september 2010 av xibriz Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 (endret) . Endret 9. november 2011 av supercz Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) 91 E36 har da servo så vidt jeg vet. Kan aldri huske å ha sett en uten. Lager den noen ulyder i tillegg eller er den bare svak? Har du ny servo er det jo null stress å b bytte pumpa om den er defekt. Den ligger helt nede til høyre på motoren sett foran bilen, ser også bilde av den på noen av de siste sidene på workloggen min der jeg plukker den ut. Napp av slanger, skru ut fire bolter og napp av viftereima. Så er det omvent for å montere tilbake igjen. Endret 11. september 2010 av Brian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå