LordOfDeath Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 hei, jeg satt å så på de lazer leds'a på netconnection. Tåler de såpass at de kan sitte på en moped? Kunne blitt stilig med et par av de. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jah de tåler helt sikkert at de sitter på en moped ,siden det er dioder er det støtsikkert.. mener jeg .. Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Er vel bare og koble på batteriet vel? Har vurdert neon på min scooter men veit ikke om det går. Må vel ha en omformer av et slag antar jeg.. Men lovlig er det ei, typisk Norge.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Loven er til for å holde norge ved like...men den skaper mer irritasjon enn glede...har aldri skjønt poenget med at det er ulovlig med trimming av moped...men når det gjelder å ha eit juletre på mopeden er det greit nok...fordi lys kan skape kaos i trafikken. Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Jo jo, sant nok det da. Men visse lover i Norge er helt bak mål. Kan egentlig ikke skjønne hvordan litt fler lys på scooter'n kan forårsake trafikkaos.. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 vel... se for deg denne situasjonen da (jeg antar at du bor på et eller annet gudsforlatt sted siden du har tenkt å sette leds på mopeden/skuteren ) Du ræller rundt i den nye "fete" mopeden din da, og tenker at nå er du tøff... også kommer en kæll på traktoren sin, titter bort på deg, og begynner å le. Vi snakker om stor lattis her altså, ikkeno smålatter.. men har fortsetter å kjøre, mens han ler... Resultat, en stk overkjørt volvo 240, to døde bønder og en vræka traktor... hva var kilden til dette? jo, "tøffe" deg... heh... der har du svaret gitt... Lenke til kommentar
Master Of The Wind Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 vel... se for deg denne situasjonen da (jeg antar at du bor på et eller annet gudsforlatt sted siden du har tenkt å sette leds på mopeden/skuteren ) Du ræller rundt i den nye "fete" mopeden din da, og tenker at nå er du tøff... også kommer en kæll på traktoren sin, titter bort på deg, og begynner å le. Vi snakker om stor lattis her altså, ikkeno smålatter.. men har fortsetter å kjøre, mens han ler... Resultat, en stk overkjørt volvo 240, to døde bønder og en vræka traktor... hva var kilden til dette? jo, "tøffe" deg... heh... der har du svaret gitt... der har du dn å tenk dg samme grei på en sein høstkveld når d e godt å mørkt, de laser ledan e ikk akkurat beskjeden på lystyrke. du kan jo se kor du kjøre me j****** på Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 må jo koble på en bryter. sånn at du kan skru på og av... Lenke til kommentar
gather Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 må jo koble på en bryter. sånn at du kan skru på og av... joda... hadde sikkert vært fett det...... men når det ikke er lov så er vel det en grunn til det? Lenke til kommentar
x-convict Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 1500 spenn koster det deg hvos onkel blå ser deg.... jeg vet hva jeg snakker om.. Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 http://home.online.no/~torbjerk/rs2.jpg <-- hva med slikt da? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Den blårøde framme tok kaka, blodharry...sette ettpar LED's oppi skjermen, det var jo fett Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Det er noe som heter at det er lov å ha lys under bilen når du ikke kjører, men sp snart bilen ruller er det ikek lov. Sikkert noe i samme duren for moped og motorsykkel. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 jau... det går bare greit me leds på mopeden.. har en kompis som har et ekstrabremselys(fungerer like bra som neon lys ) + at han har 2 stk. blå 12v leds sammen med (inni fornt lykta) front lyset.. alt dette styres fra brytere... Lenke til kommentar
Izex Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Trodde det var missledende farger eller forstyrrende lys som var forbudt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå