Gjest medlem-220810 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Leter etter en som har plass til mange sanger, har qwerty tastatur og bra minneplass. Det skal ikke være en jobbtelefon, men helst mer tilpassa ungdommer hvis du skjønner. Noe som må være med er: Qwerty tastatur (sånn dra ut) God musikkavspiller Godt minne eller minnekort Nokså bra/greit kamera, er ikke for kresen. Helst ikke over 4000-4500 kroner! Alt under er bra På forhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Ville sett på SE X10 mini Pro, den er rimelig og jeg har hørt om flere som er kjempefornøyde med den. Lenke til kommentar
Gjest medlem-220810 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Takker! Har tenkt litt på X10 mini Pro når jeg har surfa litt rundt, men fant også et par andre telefoner, Nokia N97 & C6. Noen som har erfaringer med disse 3? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 hva med nokia c3? vurderer den selv Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Om ikke et av dine krav er stor skjerm vil jeg stemme for X10 mini pro. Jeg har hørt mye bra om den og anmeldelsene er jo ikke uenige. Om du ikke har dårlig tid kan du alltids avvente og se om det kommer mer info om Nokia E7. Endret 9. september 2010 av Bilael Lenke til kommentar
Gjest medlem-220810 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Neei ikke nokia C3, liker ikke desginet dens, vil helst at qwerty-tastaturet skal være "utskyvbart", hvis du skjønner. Og ja X10 mini Pro er på lista over en "kanditatene", og jeg har ikke nå særlig dårlig tid så takk for rådet om Nokia E7, hvis den er i passende prisklasse så skal jeg tenke på den også. Så da tenker jeg da på X10 mini Pro, Nokia C6 og muligens Nokia E7. Takk for rådene folkens! Endret 10. september 2010 av medlem-220810 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå