SuperHeMan Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hei, på HTC Hero telefonen til damen min kommer det ingen lyd til tross for at varsling med lyd tilsynelatende er på under innstillinger/lyd og skjerm/varslingslyd og lydprofilen er satt til "normal"... føler at jeg har prøvd det meste, men det kommer ikke hverken lyd eller vibrering når hun mottar en sms...når noen ringer henne kommer det ringelyd som normalt, så problemet gjelder kun sms/mms. Jeg har oppdatert telefonene hennes med den nyeste firmware'en idag i håp om at det skulle ordne sakene, men dessverre uten hell! Har noen hatt samme problem eller vet hvordan dette kan løses? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Prøv Menu > Settings > Sounds > Notification sound Når du er der inne stiller du volumet med volumknappene. Og står notifactions på i meldingsprogrammet? Gå inn i Messages > Menu > Settings > Play notification sound Endret 8. september 2010 av Kleivert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå