Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer me kjærestens fortid

Gjest Petter

Anbefalte innlegg

Jeg blir 20 om ikke så lenge, hun blir 19, men uansett... Jeg vet det ikke er "normalt" å tenke på det så mye som jeg gjør, det er jo det som er problemet mitt. Hadde jo satt pris på å ha hun resten av livet slik det ligger ann nå. Vi flytter sammen i en leilighet nå i november.

Det var jeg petter som skrev den.. glemte navn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe som er litt spesielt er din evne til å forestille deg forskjellige ting visuelt. Dine tanker høres ikke helt gode ut. Jeg greier ikke å få til en slik forestilling. Kanskje det er slik at du på et nivå vet at du ikke er attraktiv nok, ikke fortjener henne eller at det av en eller annen grunn vil ta slutt fordi du har en litt negativ eller tung personlighet kanskje. Mitt råd er at du forsøker å nyte det mens det varer. Om du skal fokusere slik du gjør ender det bare med at du fremprovoserer akkurat det du frykter skal skje. Det er fordi du gjennom fokusere slik blir en person hun ikke liker og det da vil gjøre at det tar slutt.

Lenke til kommentar

Noe som er litt spesielt er din evne til å forestille deg forskjellige ting visuelt. Dine tanker høres ikke helt gode ut. Jeg greier ikke å få til en slik forestilling. Kanskje det er slik at du på et nivå vet at du ikke er attraktiv nok, ikke fortjener henne eller at det av en eller annen grunn vil ta slutt fordi du har en litt negativ eller tung personlighet kanskje. Mitt råd er at du forsøker å nyte det mens det varer. Om du skal fokusere slik du gjør ender det bare med at du fremprovoserer akkurat det du frykter skal skje. Det er fordi du gjennom fokusere slik blir en person hun ikke liker og det da vil gjøre at det tar slutt.

Ligger ingen problemer i hvordan jeg føler forholdet vårt er, jeg er 100% sikker på at vi kommer til å være sammen uansett. Kan kansje høres litt feil ut å si det slik, men hun er besatt av meg hun også. Slik jeg er av henne, det er derfor jeg blir kvalm og uvell over tanken på at hun har hatt sex med andre, pga det liksom er vår "spesielle" ting.

Lenke til kommentar

Forresten kan jenter godt lyve og underdrive om antall sexpartnere, om de har hatt litt for mange. :ohmy:

Greit sjansespill i hvert fall, plutselig er det noen som plaprer i fylla eller i andre sammenhenger.

Hvis jenta da har sagt at hun har hatt sex med 5, og det egentlig er 30, så vil det funke dårlig for mange.

Egentlig burde man holde kjeft om hvor mange det har vært, hva slags sex, hvor, når osv. Det fører ikke noe godt med seg.

Lenke til kommentar

Forresten kan jenter godt lyve og underdrive om antall sexpartnere, om de har hatt litt for mange. :ohmy:

Greit sjansespill i hvert fall, plutselig er det noen som plaprer i fylla eller i andre sammenhenger.

Hvis jenta da har sagt at hun har hatt sex med 5, og det egentlig er 30, så vil det funke dårlig for mange.

Egentlig burde man holde kjeft om hvor mange det har vært, hva slags sex, hvor, når osv. Det fører ikke noe godt med seg.

Vi var bare venner før vi ble sammen, så da snakket vi veldig åpent om sex osv. Så jeg vet hun er ærlig..

Og det med g-punkts orgasmer, og orgasmer generelt, ingen problom på det området. Så det plager meg ikke

Lenke til kommentar

VET DU HVA?

Når du sier hvor bra forholdet og sexen er ellers synes jeg du egentlig skal slutte å fokusere på det ene negative!

Bare tenk deg at hun slår opp!! Da tenker du nok ikke lenger på den lille detaljen nei... Så kommer du tilbake hit og whiner om at du ikke kun nøt tiden sammen med henne og spør hvordan du kan få henne tilbake istedet!

:tease:

• Liker 1
Lenke til kommentar

VET DU HVA?

Når du sier hvor bra forholdet og sexen er ellers synes jeg du egentlig skal slutte å fokusere på det ene negative!

Bare tenk deg at hun slår opp!! Da tenker du nok ikke lenger på den lille detaljen nei... Så kommer du tilbake hit og whiner om at du ikke kun nøt tiden sammen med henne og spør hvordan du kan få henne tilbake istedet!

Vær snill pike nå, dkny, ikke påfør stakkaren tidlig hjerteinfarkt. ;)

Lenke til kommentar

Ja jeg skal gjøre så godt jeg kan å prøve å la vær å tenke på det... Må nokk ta meg selv i nakken. Det rare er at jeg har prøvd det i nesten ett år, men klarer ikke helt å komma meg vekk fra tanken. Kjærlighet er noe dritt til tider!

Lenke til kommentar

Tror du må ta deg selv i nakken ja! Å tenke "det kunne vært verre" er kanskje ikke det beste livsmottoet, men blir nesten litt irritert over at du skriver så mye om noe som ville vært et luksusproblem, for folk som har mistet sin kjære, til en annen person, utroskap, kreft, whatnot. Om kjæresten din sin fortid hadde vært å arbeide som hore hadde det vært én ting, men sex med én annen gutt...?

Anbefaler å lese noen "den jeg elsker dro fra meg" tråder hver dag, så vil du nok glemme dette her. :thumbup:

Dessuten, egentlig synes jeg det bare er en positiv ting at hun har gjort det med noen andre. Ellers ville hun kanskje gått rundt og lurt på hvordan det ville være å gjøre det med en annen gutt, og vurdert singellivet for å prøve. Nå vet hun det, så no worries there.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...