chairgame Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 er det noen som vet når tomb raider the angel of darkness kommer ut? Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 TR5: Angel Of Darkness er nok en gang utsatt, melder Core Design. Noen nøyaktig dato finnes ikke nå. Verken for PS2 eller PC. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Rent offisielt: Gamer's Hell sier 24.06 i US, 27.06 i EU. www.gamershell.com/search?q=tomb+raider Og de har påført Lara Croft anorektiske trekk, ser jeg. Smart. TR5: Angel Of Darkness er nok en gang utsatt, melder Core Design.Noen nøyaktig dato finnes ikke nå. Verken for PS2 eller PC. Det tviler jeg litt på, i og med at warez-rlser av PS2-utgaven er sluppet (20.juni, DVD-R og -rip). Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 ja, "litt" spinkle armer der... btw, er Tombraider no bra? eller er det bare på grunn av Lara at de blir spillt/solgt? jeg har faktisk aldri prøvd ett av dem... Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 TR5: Angel Of Darkness er nok en gang utsatt, melder Core Design.Noen nøyaktig dato finnes ikke nå. Verken for PS2 eller PC. PS2-versjonen kommer faktisk førstkommende fredag. Spillet ble sluppet i USA den 20. juni. I følge ToTheGame vil PC-versjonen bli utgitt i USA i dag, den 24. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Releasen 20. juni 2003 gjelder kun USA, for PS2/PC. Core Har imidlertid nå uttalt at TR5:AoD vil bli sluppet i Europa 7-10 dager etter, altså i mnd.skiftet juni/juli, selv om mange tviler på om spillet er helt ferdig(!!!), bla.a. grunnet komplikasjoner ved visning på årets E3.... Lenke til kommentar
Grizzkhit Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg spilte kun igjennom TR 2. Men jeg hadde det moro med den, prøvde meg litt på TR3 men det ble for mye av det samme. Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jepp TR2 var genialt på Playstation når det kom. Men alle de andre stinka i forhold synes jeg. Nå har forresten Gamespot og ign anmeldt spillet. (kan trygt si at jeg har ingen planer om å kjøpe dette spillet) Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 TR5 Angel of Darkness er ifølge http://www.theisonews.com sluppet i dag 01.07.2003 for PC. Da går det sikkert en knapp uke før vi ser det i butikkhyllene her i Norge. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Tomb Raider II på psx var helt genialt! Tror at 1'ern er mer puzzle solving, 2'ern er mer action/skyting, 3'ern har litt av alt :smile: Har ikke spilt lengre enn 3. Lenke til kommentar
H8U2DEATH Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg fikk Tomb_Raider_Angel_of_Darkness-iMMERSiON (PC) tidligere i dag, men har ikke testet det ennå. Gotta love the warez scene Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Har spilt meg gjennom alle (1.-5). Synes Tomb Raider III - Adventures of Lara Croft er det beste. Mener at PC-versjonen skal slippes 4 juli, men det verserer flere rykter. PC versjonen må være sluppet i USA siden det diskuteres innstallasjonsproblemer på http://www.laracroftonline.com/. Yoda Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg fikk Tomb_Raider_Angel_of_Darkness-iMMERSiON (PC) tidligere i dag, men har ikke testet det ennå. Gotta love the warez scene Stemmer nok bra at den er ute ja.. Men, kanskje ikke noe man skal prate høyt om her.. Wee, 1000 poster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå