feggy Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvordan går det med jenten? Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 har ikke fårr til noe enda Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 lol ass....husker denne tiden her! viste oss ved å være så barnslige som mulige, men samtidig voksne... Husker jeg tenkte at når jeg gikk i 10. nå og de nye 8. klassingene kom inn syns jeg bare de var en gjeng drittunger! Virket ikke som om de skulle gå på ungdommskolen liksom Og så var det bare 2 år sidne jeg var der selv (3 nå). Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg var åttendeklassing for 4 skoleår siden. Det du skal spørre om er å hun vil finne på noe, dere kan dra hjem til enten henne eller deg . Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg viller heller prøvd meg litt frem på henne først. For å se hva slags signaler jeg fikk og sånt. Det er noe jeg ville gjort da og det er noe jeg gjør nå Spøk med henne og få henne til å le, det gjør jeg, feiler aldri! Drar damer med det agnet! Jeg viller heller prøvd meg litt frem på henne først. For å se hva slags signaler jeg fikk og sånt. Det er noe jeg ville gjort da og det er noe jeg gjør nå Spøk med henne og få henne til å le, det gjør jeg, feiler aldri! Drar damer med det agnet! Lenke til kommentar
feggy Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Snakker vi update snart? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jenter i den alderen er jo veldig ute etter å utforske hvor attraktiv de er. Ofte flørter de uten å tenke spesielt over det, noe de lærer mye på. Dette er en tid hvor læring av det andre kjønn står sentralt. Ta det derfor ikke så seriøst, ingen forhold i denne alderen varer og det er kun erfaring du skal hente fra det. Det betyr med andre ord at du har absolutt overhodet ingenting å tape på å spørre jenter rett ut om de vil være med på kino, ta en kopp te eller hva det måtte være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå