GeirHH Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Man har ikke mer moro enn den man lager selv, nei. Venter på mitt kamera som ble sendt fra Hong Kong den 06.09 - nå landet det på Gardermoen kl. 19:02. Det hadde én mellomlanding: Hvor ? Navn på by holder. Har ikke annen premie enn "heder og ære" for riktig svar. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Satser Amsterdam Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Amsterdam! Edit: Det var alt sagt, ja Endret 8. september 2010 av Ayb Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Satser Amsterdam Frankfurt ? Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hadde jeg vist hvem flyselskap så kunne jeg nok med høyere sannsynlighet gitt deg et rktig svar. Men det ødlegger vel litt av morroa Kjøbenhavn? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Kjøbenhavn? Flyselskap ? Nei, vet ikke. Sendes gjennom FedEx. Moskva? Moscow, zero points Endret 8. september 2010 av geirm Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Et sted i frankriket? Går de gjennom der i det hele tatt? Lenke til kommentar
koots Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Paris Charles de Gaulle Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Et sted i frankriket? Går de gjennom der i det hele tatt? Tampen brenner ! Paris Charles de Gaulle Paris står det, ja. Grattis Thank you for the participation ! Syns det har gått rått hurtig (eBay-bestilling). Endret 8. september 2010 av geirm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå