HelleMo Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Er det flere enn meg som synst postens pakkesporing er treg med å oppdatere seg? Jeg venter en pakke og følgt med på pakkesporingen, men den har ikke oppdatert seg på ca 24 timer nå. Er ikke dette litt skuffende dårlig av posten? Viss den skal innom Oslo, så vil det ta ekstra tid før den annkommer Bergen:( Men uansett hva er det posten sender med i sånne strekninger? Fly? Tog? Og Tror dere jeg vil få den i morgen? Endret 8. september 2010 av HelleMo Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Er det flere enn meg som synst postens pakkesporing er treg med å oppdatere seg? Jeg venter en pakke og følgt med på pakkesporingen, men den har ikke oppdatert seg på ca 24 timer nå. Er ikke dette litt skuffende dårlig av posten? Viss den skal innom Oslo, så vil det ta ekstra tid før den annkommer Bergen:( Men uansett hva er det posten sender med i sånne strekninger? Fly? Tog? Og Tror dere jeg vil få den i morgen? Fly, tog, lastebil, kommer vel helt an på type vare. Postens pakkesporing fungerer etter min erfaring helt utmerket. Den vil ikke oppdateres så lenge pakken er på vei fra A til B, men det kan man strengt talt ikke forlange heller. Lenke til kommentar
HelleMo Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Er det flere enn meg som synst postens pakkesporing er treg med å oppdatere seg? Jeg venter en pakke og følgt med på pakkesporingen, men den har ikke oppdatert seg på ca 24 timer nå. Er ikke dette litt skuffende dårlig av posten? Viss den skal innom Oslo, så vil det ta ekstra tid før den annkommer Bergen:( Men uansett hva er det posten sender med i sånne strekninger? Fly? Tog? Og Tror dere jeg vil få den i morgen? Fly, tog, lastebil, kommer vel helt an på type vare. Postens pakkesporing fungerer etter min erfaring helt utmerket. Den vil ikke oppdateres så lenge pakken er på vei fra A til B, men det kan man strengt talt ikke forlange heller. Vekta er 4,6 KG og Lengda er 34x34x17 cm (LxBxH) Så.. Fly eller Tog? Men ærlig talt, burde den ikke ha kommet seg fra A-B på 24 timer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå