AKIRAx77 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Har noen med Logitech MX cordless keyboard/Mouse vært borti at musen har upresis museklikk. Jeg merker det mest i intense skytespill som Battlefield. Enten vet at et klikk gjør at museklikket henger så min karakter står å skyter og skyter. Eller at den ignorerer klikket totalt. Vet ikke om det er software eller hardware. Lener meg mot dårlig hardware. Den er nyinnkjøpt så regner med å returnere den..vil bare høre her om andre har vært bortie det. Musa er MX 700. AKIRA Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Logitech cordless desktop mx heter det. Jeg kjøpte det 3 dager siden, har ikke noe problemer i det hele tatt. Musknappene var litt rare i begynnelsen, men nå er de helt perfekt. Musa er da bare super på alle områder!!! 8) Bruker du softwaren som var med??? Lenke til kommentar
McThomson Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Min MX700 klikka her om dagen :x ! Den høyre museknappe pleide å henge seg opp og i går ble den helt død! Jeg tenker å returnere musa tilbake der jeg kjøpte den. Jeg har bare brukt den i 30 dager ! Lenke til kommentar
thoering Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Det burde ikke være noe alvorlig galt med Desktop MX, jeg får det i posten i morgen... :-? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Den er nyinnkjøpt så regner med å returnere den.. .. og kjøpe en intellimouse explorer 3.0, formoder jeg. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Funker helt bra til meg, men hvilken software bruker dere til musa??? Softwaren som er med desktop mx er ikke aldeles bra, det leste jeg i en test. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Skjønner liksom ikke helt hvordan software skal kunne skape slike problemer. Det virker mer som om det er plastikken inni musa. men får teste den litt til..se om den går seg til. Lenke til kommentar
Mac Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Skjønner liksom ikke helt hvordan software skal kunne skape slike problemer. Det virker mer som om det er plastikken inni musa. men får teste den litt til..se om den går seg til. Hehe.. software kan skape flere problemer enn du aner.. Men anyways.. Bestemmer du deg for å bytte til/kjøpe ny mus så anbefaler jeg MX300. Denne har samme optiske utstyret som MX700, men den er mindre og lettere og har den beste formen som noen gang er laget :wink: Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Skjønner liksom ikke helt hvordan software skal kunne skape slike problemer. Det virker mer som om det er plastikken inni musa. men får teste den litt til..se om den går seg til. Bruker du softwaren som var med??? MX700en min var litt rar i begynnelsen den også men den funker som bare det nå. Må liksom "klikkes inn", liksom... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Skjønner liksom ikke helt hvordan software skal kunne skape slike problemer. Det virker mer som om det er plastikken inni musa. men får teste den litt til..se om den går seg til. Bruker du softwaren som var med??? MX700en min var litt rar i begynnelsen den også men den funker som bare det nå. Må liksom "klikkes inn", liksom... Ja, bruker software som følger med. Håper bare den klikkes inn innen 14 dager returretten til komplett går ut...*s* Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Skjønner liksom ikke helt hvordan software skal kunne skape slike problemer. Det virker mer som om det er plastikken inni musa. men får teste den litt til..se om den går seg til. Bruker du softwaren som var med??? MX700en min var litt rar i begynnelsen den også men den funker som bare det nå. Må liksom "klikkes inn", liksom... Ja, bruker software som følger med. Håper bare den klikkes inn innen 14 dager returretten til komplett går ut...*s* Prøv å laste ned den nyeste mousewaren fra logitech. Etterfølge tester så funker softwaren som er med dårlig med mx700. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå