Trrn13P Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Jeg har netopp kjøpt ny pc. Startet den opp uten kabinett og med bare skjerm og tastatur for å skjekke den ut. Så flyttet jeg den inn på rommet mitt der jeg plugget i ledningene og opplevde at den ikke startet. Lysene på hovedkortet lyser men pcen starter ikke når jeg trykker på start kortet på hovedkortet eller på kabinettet. Alt jeg gjorde var å ta med bytte plass på pcen og ta på kabinett. Kan CPU'en ha brent seg? Har følgende komponenter: Corsair 800D 6x2GB DDR3 Corsair 1866MHz Intel i7 980X ASUS Rampage 3 Extreme Corsair H70 Watercooling 2xGeinward GeForce GTX480 1200W Corsair Gold Endret 8. september 2010 av Trrn13P Lenke til kommentar
Old Fellow Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har netopp kjøpt ny pc. Startet den opp uten kabinett og med bare skjerm og tastatur for å skjekke den ut. Så flyttet jeg den inn på rommet mitt der jeg plugget i ledningene og opplevde at den ikke startet. Lysene på hovedkortet lyser men pcen starter ikke når jeg trykker på start kortet på hovedkortet eller på kabinettet. Alt jeg gjorde var å ta med bytte plass på pcen og ta på kabinett. Kan CPU'en ha brent seg? Har følgende komponenter: Corsair 800D 6x2GB DDR3 Corsair 1866MHz Intel i7 980X ASUS Rampage 3 Extreme Corsair H70 Watercooling 2xGeinward GeForce GTX480 1200W Corsair Gold Har du forsøkt: 1. Hvis du har en av/på bryter (ofte plassert på PC-ens bakside - sett den i posisjon AV 2. Ta ut ledningen som gir strøm til PC. 3. Sett eventuell av/på bryter i posisjon PÅ 4. Koble til ledningen som gir strøm til PC. 5. Start PC-en med bryter/knapp plassert foran på PC-en mvh Old Fellow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå