Hjelp!!! Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Visst eg har to papst vifter og ein viftestyring og eg vil bere bruke ein kanal kan eg da koble dei to viftene ilag? Korleis gjere eg det? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 DA må du koble viftene sammen i en molexkontakt... hvis det er slik tilkobling du skal druke da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 du kan koble begge i samen i parallell ja, du kan ikkje kjøre max fart på de pga. at effekten blir lågare, men eg regner med du satte på viftekontrollen for å senke farten, så det skulle ikkje vere noe problem. Lenke til kommentar
axl Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 hmm, Slik har jeg kobla opp viftestyringa mi nå(ikke testa ennå) 4 kanaler: *1:2x120mm paralell *2:2x80mm paralell *3:1x120mm *4:2x120mm paralell (skal koble på senere) Viftestyringa har jo bare 1 inngang for 4 pins kontakt fra strømforsyning. Hvor er det evnt Ting begrenser seg her? den ene koblinga fra strømforsyning til viftestyring, eller at 2 vifter paralell koblet på samme kanal deler på strømmen fra den kanalen? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 du kan koble begge i samen i parallell ja, du kan ikkje kjøre max fart på de pga. at effekten blir lågare, men eg regner med du satte på viftekontrollen for å senke farten, så det skulle ikkje vere noe problem. Effekten blir ikke lavere hvis man kobler dem i paralell. Det er serie det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå