Gå til innhold

Alienware m17x

aimless

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde uten tvil valgt alternativ 2 fordi det følger med Starcraft 2. Du får utrolig mye PC/laptop for den prisen, og den Asusen er ikke noe dårligere enn den M17x du hadde satt opp i første post.

Du får samme skjermkort, 6 GB RAM, større hard disk med flash drive, litt lavere oppløsning som egentlig ikke er noe å snakke om. Og sist men ikke minst, den er MYE billigere.

Off topic, av og til er det kjekt å være litt tunghørt. Kun på høyre øre da, har et evig sus også som kan bli litt irriterende av og til, men det går så bra så.

Lenke til kommentar

Tror du asusen klarer Crysis full guffe :new_woot: ?

Nei, det gjør den ikke, jeg tror knapt det finnes en PC som kan kjøre Crysis på full guffe i dag. Selv om jeg ikke er sikker, så tror jeg at man må ha en stasjonær PC med minst 2 x GTX 480 eller 2 x HD 5870 for å kjøre Crysis på full guffe. Jeg har dog ikke prøvd med mine 2 x GTX 460 kort. Jeg har prøvd High med 2 x HD 5870 Mobility kort, og det gikk sånn nogenlunde bra (fps 40 til 50) med 1680 x 1050 mener jeg det var.

Vær klar over at Crysis var/er et spill som krever utrolig mye av hardware, Crysis Warhead krever ikke så mye, men nok. Men du bør kunne spille Modern Warfare 2 med alt på maks, Mass Effect 2 bør gå bra, Metro 2033 tør jeg ikke uttale meg om enda, har ikke prøvd det på M17x enda.

Uansett, så er den Asus maskinen den beste 17" spill laptopen du får for den prisen i dag, det finnes ikke tvil.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...