ironkiller Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 jeg kan ikke skrive hva jeg ikke hadde gjort ellers hadde jeg nokk skrevet at jeg hadde gjort det har skrivd masse også spør du meg om jeg skal gjøre no jeg har skrevet jeg har gjort Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 jeg kan ikke skrive hva jeg ikke hadde gjort ellers hadde jeg nokk skrevet at jeg hadde gjort det har skrivd masse også spør du meg om jeg skal gjøre no jeg har skrevet jeg har gjort Les den setningen tre ganger for deg selv og forstå hvorfor INGEN skjønner hva du har prøvd og hva du ikke har prøvd. Men utifra det du...sier... så virker det som det er maskinen din som har ett problem... Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 og fra opplysningene har jeg allerede skrivd at maskina er et problem jeg vill vite hva problemet er. er sansynligvis ingangen til hdmi greia kan ekkstreme mengder med støv i maskina foråsake det ? jeg har alder rensa den og det har vell gått 4 år med mye spilling Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Tviler på det. Prøv å støvsug der ventilene er, og der HDMI inngangene er, så prøver du igjen. Akuratt HVA som gjør at evt HDMI inngangene streiker tviler eg på at det er noen her inne som kan gi. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hører du lyd fra tv'en i det hele tatt og får ingen bilde når du skrur på PS3'en? -Hvis ja, da betyr det at du har rotet på videoinnstillingene. Da må du gjøre det LunaticFanatic skrev fra forrige side. Har du prøvd kompositt kabel? Kommer det bilder? Prøvd på en Full HD tv? Om ingenting virker så er det antagelivis HDMI utgangen ødelagt. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det kan virke som du har samme problem som meg. Jeg veit att hdmi porten min er fucked etter ett lynnedslag. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det kan virke som du har samme problem som meg. Jeg veit att hdmi porten min er fucked etter ett lynnedslag. Sikkelig kjipt. Heldig for deg at PS3en din fortsatt virker da xD Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 ehm er nokk porten sikkert lynnedslag siden den alltid er på eller no har reinnstalert settings 1000 ganger hvor mye koster det ca og fikse porten til hdmi at all ? Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Sony fikser ikke hdmi..Skal de gjøre noe med det sender de deg enten ny maskin..eller så bytter de hele inngangs herket. Dog tar service på ps3 alt fra 3 til 12 uker. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har du gjort alt det jeg ramset opp? Er vanskelig å skjønne hva du skriver når dine setninger er ufullstendige. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå