Gå til innhold

Max antall kataloger

vallente_82

Anbefalte innlegg

Noen som vet om jeg kan endre antall kataloger som vises på PS3 via en ekstern disk? Jeg har filmene lagret i den standard katalogen VIDEO(?), under her igjen Serier\scrubs\se01.

Det som skjer er at kun filer som finnes i hovedkatalog(video) og de to neste underkatalogene vises og kan spilles. Når jeg åpner katalog se01 viser kun tekst om at det ikke finnes noen filer.

FRUSTRERENDE :(

Noen som vet hvordan jeg løser dette problemet?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo trykk trekant på eksterne harddisk ikonen så trykk Vis alle. Om det heller ikke virker er fordi du enten trykker fra bilde eller musikk eller så er det at PS3 ikke greier å lese av videofilen.

Du misforstår..

Filene ligger i rett katalog dvs video. Om jeg flytter fila fra Video\Serier\scrubs\se01 til Video\Serier\scrubs virker alt fint. Ergo, PS leser ikke filer i den fjerde katalogen... Men dette må det vel kunne fikses/endres elns ??

Noen som har vært borti problemet?

Endret av vallente_82
Lenke til kommentar

Kan også være det at når du går via 'trekant' så går du inn på HD-en i en type explorer modus, mens via 'x' (vanlig) så er det en egen 'mediamodus' der PS3 har restriksjoner, på f.eks mappestruktur..

Jaja, eg får enten slette disse video/picture/music folderene og heller bruke 'trekant' hver gang, eller korte ned min mappestruktur til max tre mapper :hmm:

Lenke til kommentar

Bare fire katalognivåer hørtes lite ut, på mediaservere tilkoblet PS3 så er det lov med 8 katalognivåer.

Men det er en max-grense uansett ihvertfall, mulig den er satt lavt på usb-disker siden dette normalt er flash ?

Det er jo mulig det da! Damn.. :) Har du egen pc dedikert da, eller bruker du bare en stasjonær du har i huset som server og spiller trådløst?

Var nære på å kjøpe ein MacMini til 8oookr for å kjøre Boxee...Hadde vært ein veldig dyr løsning tror eg :)

Lenke til kommentar

Bruker ps3mediaserver (som det er en meget stor tråd om her på Sony forumet). Kjører den på to maskiner faktisk, en liten laptop som kjører Linux og har et par store USB-disker. Og så en kraftigere PC for transcoding av HD materiale, som typisk ligger på USB-diskene.

Trådløst ? Phøy!! *spytte* ....brukes kun til PSP, og mobiltelefoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...