Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Oppstått et kritisk problem!

Anbefalte innlegg

Hei

Har hatt min bærbare pc i 2 og et halvt år nå. Plutselig har det begynt å komme opp et bilde som sier at det er oppstått et kritisk problem og pcen må restarte. I tillegg kommer det info om at program for tjenester og kontroller har sluttet å virke og har blitt lukket.

Dette skjer hvis jeg skrur på nettverkstilkoblingen på pcen, viss jeg bruker pcen uten internett fungerer den helt utmerket. Skjønner meg ikkje på problemet

Setter pris på all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det sikerhetsmodus du sliter med å komme inn i? prøv F8 under oppstart av maskinen, (spam knappen i fra du slår på maskinen)

Kommer meg inn i sikkerhetsmodus, men når åpner nettverket på pcen så kommer en melding om kritisk feil og så restarter den etter et minutt omtrent.

Lenke til kommentar

Setter pris på all hjelp

Det høres ut som du er i ferd med å få en råtten Windows! Trykk F8 i oppstarten og velg (Husker ikke ordrett hva valget heter, men det skal ligne.) "Siste oppstart som fungerte".

Ellers så burde du etter 2.5 år tenke på å formatere og installere systemet på nytt. Du fikk sikkert med en CD hvor man kan velge å sette maskinen tilbake til slik den var da du startet den første gang.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...