CommanderKeen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Activision ser stjerner. Les mer Lenke til kommentar
mArjuz Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Tror spillet slippes 9. november. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Folk som støtter Activision med å holde monopolet sitt og fortsette med storming av hovedkvarter er idioter.... Det innebærer å kjøpe de ekle spillene deres, angrer på at jeg kjøpte StarCraft II fordi jeg elsker SC: BW, SC2 er bra, men støtte Activision-Blizzard er jeg ikke noe særlig fan av. Endret 8. september 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg kunne banne på at det var Solid Snake i artikkelbildet der Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det er jo Chuck Norris! Seru ikke det a'? Lenke til kommentar
Pirito Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Disse dere nevner er jo ikke de eneste store navnene.. Også Topher Grace og Josh Peck bør nevnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg