Navyshark Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 No når eg invester i ein telefon til 6000 kr vil eg gjerne ungå riper i displayet. Tidlegare hadde eg ein ericsson R380s. Den har eg no klart å ta knekken på. Mellom anna har eg skrap opp displayet. Er det nokon plassar i noreg (Norske webshops) som fører screenprotectors til P800? HAr funne fleire utanlandske men det er litt unaud å bestille frå utlandet viss me har det her til lands... Men screenprotector skal eg ha! Om eg så må bestille frå Langtvekkistan. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Er det nokon som veit kva som er den beste screenprotectoren? Ingen bobler god å skrive på gode fargar osb Lenke til kommentar
[PaaL] Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 dette skal være den beste screen protectoren du får tak i til p800.. har ikke bestil der selv, men har en kompis som er meget fornøyd, bra protector og ikke noe tøys fra brando http://shop.brando.com.hk/screenprotector.php ( leste litt nøyere og ser at du ville ha norske butikker.. sorry :oops: ) Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Eg finne ingen norske butikkar som har screenprotectors. Så eg må vell bestille frå utlandet. Tenkjer på å bestille frå Expansys.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå