Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg hadde to polarbrød liggende fra før helga, som jeg tok sjangsen på var ok idag (siden datostempelet sa at de gikk ut idag). Smakte selvfølgelig ikke helt ferskt, men da jeg kom halvveis inn i den andre skiva ser jeg at det er en del muggflekker på den. Så da er spørsmålet om dette er noe farlig ? Tror ikke jeg spiste så mye, men vet jo aldri.. Evt, er det noe jeg bør gjøre/spise for å unngå umiddelbare effekter ? Skal på ferie om 2 dager, så har ikke lyst å bli syk.. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Ja det er farlig!!! du har nøyaktig 2 timer og 30 minuttter på å komme deg til sykehuset før magen din eksploderer og innvollene dine spruter over alt! Endret 8. september 2010 av Deadmau5 1 Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Tviler sterkt på at så lite gjør deg syk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Morsomt. Jeg sikta til det jeg har hørt om at mugg er farlig i spise men.. Ny dag, og jeg føler meg fin ihvertfall =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå