Gå til innhold

SKal ha meg en ny Digg mobil. hvilken ??

Anbefalte innlegg

Skal slutte i ute jobb og begynne på skolen igjen og i den sammenheng skal den gode gamle nokiaen pensjoneres eller få et nytt hjem.

Men i den sammenheng har jeg lyst på en skikkelig mobil.

HAr følgende ønsker:

1. Den bør ha innebygget kamera

2. MMS

3. Fargeskjerm

4. Masse dill og dall

5. Om mulig Mp3 spiller

Sånn som jeg ser det står vel valget mellom en nokia eller en Sony. Kan ikke fordra Ericsson. men andre merker kan være aktuelle.

Trenger noen anbefalinger av dere siden det eneste jeg har gjort med mobilen min de siste 2 årene er å bytte logo på den :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sånn som jeg ser det står vel valget mellom en nokia eller en Sony. Kan ikke fordra Ericsson. men andre merker kan være aktuelle.

Hmmm Sony men ikkje Ericsson. Merkar at du ikkje har fulgt med dei siste 2 åra. Det har oppstått eit nytt selskap Sony ericsson. Altså det gamle Ericsson er vorte fusjonert med sony.

Men SE telefonar er knall bra. Dei knuser Nokia i nesten alt som heiter testar. Vil anbefale deg ein P800 eller T610.

Lenke til kommentar

:D hehe Ble tatt for a være en n00b der jah!

husker bare de gamle stygge ericssonene som jeg ikke kunne fordra. Men SE er ikke så gale da. siste jeg trykket på var en T68i.

har bare lyst på en skikkelig mobil med masse finesser og dill.

Lenke til kommentar

har 3650 selv, og er meget fornøyd med den. den oppfyller alle kravene dine, selv om den bare spiller av lyd i mono. tastaturet krever også litt tilvenning..

prøvde t610 for et par dager siden, og var ikke helt imponert. den var utrolig sexy, liten og lett, og fargeskjermen var meget bra (om enn litt liten).

men, det var liksom bare det samme som t68i.. en bra telefon, men ikke så voldsomt mye mer (det var grunnen til at jeg solgte t68i'en min.. den ble for kjedelig). kameraet var forøvrig rævva sammenlignet med 3650.

så, kort oppsummert, vil du ha en mobil du kan dille og leke med, 3650 eller 6600 når den kommer.

Lenke til kommentar

SX1 vs 6600 Personlig ville jeg valgt sx1 framfor 6600, fordi siemens er vel noen år fremmover i tid enn nokia, spesielt på kvalitet :wink: Det kan da ikke vere så særlig gøy å måtte ta av batteriet og sim-kortet når du skal skifte MMC som det er på 6600.

T610 vs P800 Her tror jeg nok jeg ville valgt p800 siden det er muligheter for utvidet minne.

P800 vs SX1 Da sier vi at de to beste er igjen. Her vet ikke jeg hva jeg ville valgt siden jeg aldri har hatt siemens. Nå har jeg en p800 og er veldig fornøyd. Min neste blir nok en sx1, (hvis det ikke kommer noe nytt og bedre)

Her er det opp til deg hva du trenger, men med sx1 får du en utrolig klar fargeskjerm, og den er full av utstyr pakket inn i en liten og stilig telefon :smile:

Lenke til kommentar

Nei, det er fordi jeg har en MMC leser ikke kjøpt for SL45, da bruker man MMC leseren. Og det er mange som har MMC lesere. men jeg vet det er mange som har kjøpt MMC leser til sin SL45, og da vil de jo bruke den når de får en ny mobile med MMC. Logisk. Derfor, det er slit med MMC under batteriet. Selv om ikke akkurat du ser plaget med MMC under batteriet er det mange, meg inkuldert som ser det peset veldig godt.

Lenke til kommentar
Har man litt vett så kjøper man ikke Siemens,akkurat samme dritten som SE. :lol:

Her er en quote fra deg i DENNE tråden

Kjøp T610,anbefaler denne på det varmeste.. :p Er kjempe fornøyd jeg i hvertfall. :D

OK, du trenger ikke å forklare deg, for etter å lest en god del av dine poster så har jeg komt fram til en konklusjon: du er enn üb3r fj0rti55 spamz0r de1ux0r, og ikke kom her og scan kredittkortet ditt der det står at du er 15, for fjortiss er en tilstand og ikke en alder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...