piqel Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Er det farlig å spise kakaopulver uten av å ha blandet det i vann? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Og hvorfor skulle det være farlig? Lenke til kommentar
HalfLife3 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Av alle dumme spørsmål, men hva som plager meg mest er, hvorfor skulle du spise det? Kan jo umulig være godt... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Man kan jo teoretisk sett puste inn og få pulveret ned i lungene. Det kan igjen medføre lungebetennelse. Lungebetennelse er det folk som dør av hver dag. Så, ja, rent kakaopulver kan være potensielt dødelig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Ja. Hvis det ikke er blandet med veske før du drikker det, blir det en reaksjon i magesekken din der de rafinerte melkeenzymene reagerer mot diasukkaridene, de blir da negativt spaltet som kan føre til koplikasjoner som utvidelse. Kommer ann på mengde, er det snakk om store mengder kan dem bli så utvidet at de sprekker. Ved sterke magesmerter må du kontakte legevakten snarest! Endret 8. september 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Er det forresten melkenzymer i kakaopulver? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg tar mitt kakaopulver utblandet i melk. Jeg visste ikke at det var så mange andre bruksområder på Oboy. Sniffe det? Kanskje TS tester ut matvarer for å finne neste ungdoms rusen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg tar mitt kakaopulver utblandet i melk. Jeg visste ikke at det var så mange andre bruksområder på Oboy. Sniffe det? Kanskje TS tester ut matvarer for å finne neste ungdoms rusen. Kakaopulver. Ikke Oboy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå