Nilsen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Corsair kaster seg inn i mengden, på flere måter. Les mer Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 - Like god som en rekke andre kandidater Jeg klarer ikke helt å se hvorfor dette skal være et minus, om vi ikke er blitt helt bortskjemte i dette landet. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Prisene som er oppgitt på disse kjølerne er veldig misvisende. Den laveste prisen for A70 er 600kr på Dustin, og A50 koster 500kr i samme butikk. (Jeg regner ikke med Pixmania som en nettbutikk). Da var de plutselig ikke så attraktive lenger, dessverre. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Med studentrabatt på Dustin koster A50 388kr og A70 555kr, så tror du kan forvente at disse prisene skal noe ned fra prisnivået det er satt til akkurat nå. Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Ser ikke at hverken A50 eller A70 er et reelt alternativ til feks Noctua. Corsair er dårligere på kjøling, støy og prisen er nesten lik de beste kjølerne fra andre. Nei her må nok corsair tilbake til tegnebordet for denne gang har de bommet synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå